Årets Utstickare 2017

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

Important reminder! On Tuesday, 28th August 2018 at 10:00 UTC we will ask you to accept the new Terms and Conditions while logging in your game account. Only the owner of the account will be able to accept them. The sitters won't be able to enter the account until the owner accept them.

More information here.

• Årets Utstickare 2017

Detta är den mest spridda kategorin. Vad som helst som gjorde att spelaren stack ut från andra. Känner du någon som skrev den bästa serveranalysen, vars slägga dog i en oas, som skrev flest inlägg i forumet eller som ritade en rolig bild på kartan med sina byar? Detta är rätt kategori!
    • Nominerar @Knugas Älskad av alla både ingame och på forumet! En sann glädjespridare och en fantastisk medmänniska. <3
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • Tack!! Tack!! Det är oerhört känslosamt detta och ni är helt fantastiska!

Istället för att fundera ut ett bra tal har jag ägnat dag och natt åt att fundera ut en bra ursäkt för att slippa. Ja, jag vet, jag är hemsk. Men bra ursäkter har jag aldrig varit särskilt bra på, det kan min gamla lärare intyga.

Ni skulle bara veta vad jag funderade på för ursäkter för att slippa hålla tal här idag.
      Som sagt, ursäkter har aldrig varit min starka sida, och inte att hålla tal heller. I och för sig är det här min första gång, men det är garanterat också min sista.

Men jag vill passa på och tacka mig själv, Gud, Min söta Guldfisk Bullen, Mina fans och självklart alla mina Hatare utan era fina dödshot och påhopp hade jag aldrig klarat detta <3

Kramiz Knugas/kuggas

Källa: Google
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

The post was edited 1 time, last by Knugas ().