[DK] Nomineringer til Året 2017's legende

• Altså, jeg er i bund og grund ligeglad med hvem der vinder. Jeg er efter lang tids fravær tilbage på en enkelt server. Blot for at se hvordan Fire & Sand fungerer.
      Jeg må dog sige, at når Årets "Legende" bliver en der spiller sin første server nogensinde, ja så synes jeg personligt ikke ordet "Legende" er bogstaverne værd.

En Legende er vel en gentagende god spiller.....

Nå, vi må vel hellere få afsluttet dk19 så vi kan få en pause !
    • Undskyld mig! Men denne kåring er jo grænsende til patetisk! At HotteHottie skulle være en legende er grinagtigt, og at hendes indsats på F&S roses grænser til det pinlige.

Hun har muligvis gjort det fornuftigt som leder for en alliance der i store træk på trods af hendes genialitet gennem hele serveren har været prygelknabe for de reelt dygtige spillere, men som spiller har hun, på en server hvor det generelle niveau har været skræmmende lavt, knap præsteret middelmådigt!

Derfor beder jeg indtrængende Huma og hvem der ellers måtte stå bag disse awards: STOP!

Så længe forum er så dødt som det desværre har været de sidste par år, giver det slet ingen meningen at afholde denne slags afstemninger, og det eneste outcome et at puste til i forvejen opblæste egoer, og få nybegyndere til at tro de er topspillere og dermed ødelægge deres udvikling og i sidste ende Travians mulighed for igen at hæve Niveauet på de danske servere!

• Ahva wrote:

Undskyld mig! Men denne kåring er jo grænsende til patetisk! At HotteHottie skulle være en legende er grinagtigt, og at hendes indsats på F&S roses grænser til det pinlige.

Hun har muligvis gjort det fornuftigt som leder for en alliance der i store træk på trods af hendes genialitet gennem hele serveren har været prygelknabe for de reelt dygtige spillere, men som spiller har hun, på en server hvor det generelle niveau har været skræmmende lavt, knap præsteret middelmådigt!

Derfor beder jeg indtrængende Huma og hvem der ellers måtte stå bag disse awards: STOP!

Så længe forum er så dødt som det desværre har været de sidste par år, giver det slet ingen meningen at afholde denne slags afstemninger, og det eneste outcome et at puste til i forvejen opblæste egoer, og få nybegyndere til at tro de er topspillere og dermed ødelægge deres udvikling og i sidste ende Travians mulighed for igen at hæve Niveauet på de danske servere!
      Hvorfor tror du vi spiller I England?
    • Happy wrote:

Ahva wrote:

Undskyld mig! Men denne kåring er jo grænsende til patetisk! At HotteHottie skulle være en legende er grinagtigt, og at hendes indsats på F&S roses grænser til det pinlige.

Hvorfor tror du vi spiller I England?
      Ser frem til kampen derovre ;)

Selvom i godt nok er meta glade :O
    • Happy wrote:

Så i er også kommet på besøg?
      Er det jer der har hævet priserne på gladiator hjelme??

Meta? Hvad snakker du om?
      Jeg tror ikke helt de ved hvor vi spiller...

Og nu var jeg jo så flink at jeg lod det blive uafgjort mellem hotte og jeg i legende awarden, om jeg skulle have sagt til flere at de skulle stemme på mig? Tja, ville jo ikke gøre nogen forskel...Så bare kald mig for good guy 8)

Og de holdte aftemningerne på alle domains, andre domains havde endda flere awards end der var her på DK, så kunne forestille mig at Rasmus og Huma allerede har hørt om der overhovedet skulle være nogle awards her :) Så tænker mere at det er HQ som har bestemt det..

• Er Ret sikker på at en META er flere store
      Alliancer der går sammen i et forbund, men hvad ved jeg.

Desuden er vi alle premade.
      Det blev sagt højt og tydeligt flere gange på forum at 4 store alliancer ville komme til UK1 så vi har blot forberedt os