går inte att regga sig på s4

• går inte att regga sig på s4

Hej
    vi är några spelare som försöker regga oss på s4 dock får ingen av oss ett aktiverings mail vi har nu väntat sen 17:15 tiden och ingen av oss har fått något. vi har alla bet att få det igen och har inte denna gång fått det häller! Vill ni inte ha spelare på .se servern?
    During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
    references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
    Lejonstjärna
    Bad ghost
    Brittny spers
    Think pink
    Naughty
    Jester
    Gummibjörn
  • Hej Bad Ghost/Lejon!

Självklart vill vi ha spelare på servern!

Om man inte fått aktiveringsmailet så bör man kolla i skräpposten samt i "alla" inkorgar (vissa mail-leverantörer har 2 inkorgar, tex prioriterad och övrigt). Ibland hamnar mail från Travian i skräpposten eller i övrigt-mappen.

När man beställer aktiveringsmailet igen, så kan man prova med att utesluta punkten "." mellan namnen i mailadressen (om man punkter i mailen).
    Detta gäller främst gmail-adresser.
    Om man tex har mailadress. tilltalsnamn.efternamn@gmail.com så ska man alltså skriva tilltalsnamnefternamn@gmail.com
    Ofta får man aktiveringsmailet då. Enligt gmail (och vissa andra mail-leverantörer) så tillhör mailadresser både med och utan punkt samma användare.

Om det ändå inte kommer något aktiveringsmail, så måste ni skriva till admin@travian.se
    Skriv i det mailet vad ni vill ha hjälp med, vilken server det gäller samt kontonamn. Skriv från den mailadress som ni kontot registrerades på.

Jag hoppas att detta hjälper er och att ni kan börja spela på ts4!

Med vänliga hälsningar
    Stellamini
  • självklart är detta redan prövat och kollat de är inte första gången någon av dess spelare reggar sig. Finns det en spära för ike svenska spelare att regga sig på .se? vet att man inte kan regga sig på visa servers o man inte har proxy för att de är spärade mot andra länder har det blivit så med Sverige med? Alla som försöker regga sig har nämligen inte svenska ipen. dock har jag lyckats och min sambo lyckades regga sig med och vi har svenska ipn. Nu tror jag inte det är aktuellt längre för oss att spela s4 eftersom vi missat så mycket men hade vart intressant att veta för då kommer jag inte försöka få hit spelare igen.
    During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
    references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
    Lejonstjärna
    Bad ghost
    Brittny spers
    Think pink
    Naughty
    Jester
    Gummibjörn
  • Hej igen

Vad jag vet så finns det ingen spärr för någon att registrera sig på svenska servrar.
    Om någon har problem med registreringen så får de kontakta admin@travian.se
    Det här är inte något som jag kan hjälpa till med via forumet, utan det måste ske via den mail som kontot registrerats med.

Med vänliga hälsningar
    Stellamini
  • Bad Ghost/Lejon wrote:

Nu tror jag inte det är aktuellt längre för oss att spela s4 eftersom vi missat så mycket men hade vart intressant att veta för då kommer jag inte försöka få hit spelare igen.
    :D :D :D 10min eller?
    Senast Avslutade:
    Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
    Se3 | Knugas | Semester
    Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
    Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
    Se4 | Slayer | C.C
    TT kval med Ryssen