Det ryktas att...

• TS4

We've implemented the New Combat Simulator and combat reports on the PTR server.
    Check it out and provide your feedback here!

The Tournament 2018 Qualification starts on the 13th June 2018!
    Don't miss Safiren's Corner!

• Det ryktas om fem små grisar som en dag behövde ta hand om lilla lejonet, då det lilla lejonet hade hittat något som växte i skogen som luktade intressant. Det som det lilla lejonet hade hittat gav hen magiska krafter, vilket gjorde att hen kunde ta sig in i nya världar där allt möjligt roligt kunde ske.
      Början på det nya;Skolfröken;lIlustration(Pop2, Off1);Passion(Pop1);allane(Pop1);Djungelvrål(Pop1);Krokodil;Garbage Bag(Def1)

Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
      Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
      Kval 2016: Das Båt/ Final 2016: Illicit
      Kval 2017: Chip&Dale(Off1)/Final 2017: Chip&Dale
    • Ryktas att när det regnar behöver man inte ha dåligt samvete för att man sitter inne och spelar travian. :)
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o
      For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some of the most famous nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att när det regnar behöver man inte ha dåligt samvete för att man sitter inne och spelar travian. :)
      Det ryktas att.. jag håller med.. =O
      Det ryktas även att... du saknar oss och inte kan hålla dig borta!

Kramiz!
      Senast avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Orginal Alliansen, Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4
      Com3
      0
    • Knugas wrote:

Det ryktas om att vi fullständigt dominerar hela servern!
      Total dominans på forumet iallafall och det är väl det enda som spelar roll?
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • Finns ingen häst på servern
      Början på det nya;Skolfröken;lIlustration(Pop2, Off1);Passion(Pop1);allane(Pop1);Djungelvrål(Pop1);Krokodil;Garbage Bag(Def1)

Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
      Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
      Kval 2016: Das Båt/ Final 2016: Illicit
      Kval 2017: Chip&Dale(Off1)/Final 2017: Chip&Dale
    • New

Ryktas att -A- gillar blockpartyn och måste alliera sig med hela servern för att det är för mycket inkompetens i egna leden..
      Ryktas att det blir ett block mot Nataren...
      Heja Nataren!!

Ryktas för övrigt att.. Det blöder i mina ögon varje gång jag läser denna rad.
      "Försök ni bara o sno vår top plundring medaljer, lycka till ni kommer ej lyckas!"

Mvh Knugas, eran frälsare på jorden. <3
      Senast avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Orginal Alliansen, Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4
      Com3
      0

The post was edited 1 time, last by Knugas ().

• New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att på .se så handlar man med picasso, monet och rembrant Ryktas att man inte blir en bättre spelare för att man köper konst Lär er spela och prestera i stället.

Ryktas att du förslagsvis ska be dina nya ägare att lära sig spela & prestera :O?
      Eller göra det själv om du nu inte lämnat kontot :sleeping:
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att på .se så handlar man med picasso, monet och rembrant Ryktas att man inte blir en bättre spelare för att man köper konst Lär er spela och prestera i stället.
      Ryktas att du förslagsvis ska be dina nya ägare att lära sig spela & prestera :O?
      Eller göra det själv om du nu inte lämnat kontot :sleeping:
      Ryktas att jag tog mig ett snack med dem och de försökte bara klara av dagliga... :rolleyes: dock tycker jag att de presterar rätt bra faktiskt topp tre på pop är okej samt topp farmare. De sköter det bättre än jag hade gjort. =O Ska man gnälla på dem om något ska det väl ändå vara att att de inte anfallit slayer än.... X/

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o
      For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis

The post was edited 1 time, last by Bad Ghost/Lejon ().

• New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att jag tog mig ett snack med dem och de försökte bara klara av dagliga...
      Jaså?
      De köpte ju ett par sporrar precis samtidigt så för någon anledning tror jag inte på det!

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ska man gnälla på dem om något ska det väl ändå vara att att de inte anfallit slayer än....
      Du får väl sparka på dom lite så de får något gjort!
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att jag tog mig ett snack med dem och de försökte bara klara av dagliga...
      Jaså?De köpte ju ett par sporrar precis samtidigt så för någon anledning tror jag inte på det!

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ska man gnälla på dem om något ska det väl ändå vara att att de inte anfallit slayer än....
      Du får väl sparka på dom lite så de får något gjort!
      Ryktas vart du sur över sporrarna? hörde att de bjöd över dig. :rolleyes: Jag har lämnat kontot och servern i deras händer och litar på dem för fult annars hade de inte fått det. :D Vill du hetsa mot dem och få fram attacker skicka ett igm och se om de läser det.... kan vara så att ni fortfarande är blockade nämligen men vem vet. :rolleyes:

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas vart du sur över sporrarna? hörde att de bjöd över dig. Jag har lämnat kontot och servern i deras händer och litar på dem för fult annars hade de inte fått det. Vill du hetsa mot dem och få fram attacker skicka ett igm och se om de läser det.... kan vara så att ni fortfarande är blockade nämligen men vem vet.
      Hetsa fram ett anfall funkar sällan har dom stake nog att göra något som de säger att de ska göra och inte bara prata som alla andra så är de varmt välkomna men inget jag förväntar mig :)

Folk brukar vara bra på att prata mindre bra på att prestera när det väl gäller.
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas vart du sur över sporrarna? hörde att de bjöd över dig. Jag har lämnat kontot och servern i deras händer och litar på dem för fult annars hade de inte fått det. Vill du hetsa mot dem och få fram attacker skicka ett igm och se om de läser det.... kan vara så att ni fortfarande är blockade nämligen men vem vet.
      Hetsa fram ett anfall funkar sällan har dom stake nog att göra något som de säger att de ska göra och inte bara prata som alla andra så är de varmt välkomna men inget jag förväntar mig :)
      Folk brukar vara bra på att prata mindre bra på att prestera när det väl gäller.
      Ryktas att det finns nog mer stake på det kontot nu än tidigare :D . Saker och ting kommer nog hända jag håller ju inte i trådarna och bara för att jag vill något betyder det inte att det sker. Återstå att se jag spelar som sagt inte längre tack vare er så du får inget ut av att hetsa mot mig. :)

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Återstå att se jag spelar som sagt inte längre tack vare er så du får inget ut av att hetsa mot mig.
      Mitt mål är inte att få ut något, mitt mål var att ifrågasätta att du säger att de som köper konst inte kan spela så gör kontot du spelar/spelat på det :)

"Tack vare er" ett tips ifrån coachen är ju att inte skriva vilket konto du spelar på i ett öppet forum i en allians där du inte känner alla, men det är bara mitt tips.
      Om du nu vill vara hemlig dvs :)))))))))))))))))
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Återstå att se jag spelar som sagt inte längre tack vare er så du får inget ut av att hetsa mot mig.
      Mitt mål är inte att få ut något, mitt mål var att ifrågasätta att du säger att de som köper konst inte kan spela så gör kontot du spelar/spelat på det :)

"Tack vare er" ett tips ifrån coachen är ju att inte skriva vilket konto du spelar på i ett öppet forum i en allians där du inte känner alla, men det är bara mitt tips.
      Om du nu vill vara hemlig dvs :)))))))))))))))))
      Som sagt jag spelar inte på servern eller kontot så vad som händer och de gör kan jag inte lastas för. :rolleyes: Tja jag gjorde ett misstag men vart lovad att det gick att lita på alla. :whistling: Men än en gång har man lärt sig att man inte ens ska lita på folk man kallar vänner..... :whistling:

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att du förslagsvis ska be dina nya ägare att lära sig spela & prestera :O?Eller göra det själv om du nu inte lämnat kontot :sleeping:
      Ryktas att jag tog mig ett snack med dem och de försökte bara klara av dagliga... :rolleyes: dock tycker jag att de presterar rätt bra faktiskt topp tre på pop är okej samt topp farmare. De sköter det bättre än jag hade gjort. =O Ska man gnälla på dem om något ska det väl ändå vara att att de inte anfallit slayer än.... X/
      inte topp-farm!

Nr.SpelareRåvaror
      1. Elsa2124643
      2. Chihuahua2069702
      3. Apo1799548
      4. GuardianAngel1561503
      5. Kråkan702332
      6. President688920
      7. Vargmannen635840
      8. Solo501533
      9. pasta405257
      10. Optimisten347008
    • New

gty wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att du förslagsvis ska be dina nya ägare att lära sig spela & prestera :O?Eller göra det själv om du nu inte lämnat kontot :sleeping:
      inte topp-farm!
      Nr.SpelareRåvaror
      1.Elsa2124643
      2.Chihuahua2069702
      3.Apo1799548
      4.GuardianAngel1561503
      5.Kråkan702332
      6.President688920
      7.Vargmannen635840
      8.Solo501533
      9.pasta405257
      10.Optimisten347008

:whistling: topp tre farm då... jäkla slashasar får skälla på dem att de ska sluta jaga flickor och spela mer det där är ju kast!! :thumbdown:

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att tre kp hjälmar har sålts på auktionen GuardianAngel fick den första den andra fick Chihuahua och en tredje har jag missat vem som tog. Sen borde det finns några lyckliga jäklar som faktiskt har lyckats få en på deras uppdrag.(inte avis alls :whistling: ) Så vi borde snart mycket snart se by två. vem tar by två först? vem tror just du? dela med er av era tankar.

ts4.travian.se/spieler.php?uid=95

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att på .se så handlar man med picasso, monet och rembrant Ryktas att man inte blir en bättre spelare för att man köper konst :rolleyes: Lär er spela och prestera i stället. 8)
      Är man kass om man köper KP hjälm också? :O känns som att det också borde vara att underprestera som fasiken då man får extra KP!!!!!!!! PRESTERA!!!

att använda guld är också att underprestera då? bara lite funderingar från mig så här en tisdag kväll...

känns som att en bra spelare skulle utnyttja saker som finns för att få ut det maximala för ett konto , men vad vet jag , jag har ju bara Dret som namn... ;( ;( ;( ;(
      Pågående:
      s1 - Ares

Avslutade.
      TT - FeelsBadMan - CerbeR-ÖL 17/18
      s3 - Mysan - 17 - "Mysan" var härskare över det största personliga riket" , Krigsrapporter för Travian Rekord på .se slow
      Sez - Godis
      TT - llIicit - Illicit 16/17
      S1 - Romerska Bågar - GODIS
      TT - Allfader - SWEDEN 15/16
      s2: Allfader - 2015 - Mysa
    • New

allfader_SE wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att tre kp hjälmar har sålts på auktionen GuardianAngel fick den första den andra fick Chihuahua och en tredje har jag missat vem som tog. Sen borde det finns några lyckliga jäklar som faktiskt har lyckats få en på deras uppdrag.(inte avis alls :whistling: ) Så vi borde snart mycket snart se by två. vem tar by två först? vem tror just du? dela med er av era tankar.

ts4.travian.se/spieler.php?uid=95

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att på .se så handlar man med picasso, monet och rembrant Ryktas att man inte blir en bättre spelare för att man köper konst :rolleyes: Lär er spela och prestera i stället. 8)
      Är man kass om man köper KP hjälm också? :O känns som att det också borde vara att underprestera som fasiken då man får extra KP!!!!!!!! PRESTERA!!!
      att använda guld är också att underprestera då? bara lite funderingar från mig så här en tisdag kväll...

känns som att en bra spelare skulle utnyttja saker som finns för att få ut det maximala för ett konto , men vad vet jag , jag har ju bara Dret som namn... ;( ;( ;( ;(
      Ryktas att Dret inte förstår det där och att han borde ta en till öl i värmen. ;) Ryktas att det står så här i chihuahuas logg chatt...

"Okey boys i hope you got a real good expenason on way you are 2nd on robbers list. Thats not okey.... ***** get oute of bed and start to robb ore i wil not give you bear in agust." :rolleyes: Så nu borde de gå upp på plats 1.

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis