Det ryktas att...

• TS4

The Tournament 2018 Qualification has started!
    Don't miss Safiren's Corner!

The dev diary about The Journey of a bug is now available!
    Don't miss it: Dev Diary: The Journey Of A Bug
    Comments or questions? Discuss it here!

• New

Tränarens lilla talang IX

Den här artefakten reducerar träningstiden i palats, residens, verkstad, stall och baracker till ‭1‬/‭2‬av sitt ursprungliga värde.
      ÄgarebyAlliansPåverkansområdeBonusErfodrad nivåTid för erövrandeTidpunkt för aktivering
      ligge
      A
      Abstinens
      by
      ‭1‬/‭2‬
      Skattkammares nivå 10
      14.06.18, 21:11
      aktiv

Tidigare ägare
      Spelarebyerövrad
      Nataren[?]07.06.18, 19:00
      The Mauler03 Sitting Bull08.06.18, 05:55
      Chihuahua04 Leksak08.06.18, 21:03

Ryktas att det är oldnews men faktumet kvarstår.
      Kan man inte prestera själv och ta artifakter får man alliera sig till dom!
      Heja heja heja eliten, antar att 33 häst svep som Empire styrde ihop inte räckte :(?
      :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
      :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ryktas förövrigt också att det är kul att se att konstverks köparna GuardianAngel & Chihuahua har slackat bakom i poppen kanske dags att prestera mer och spendera mindre på auktionerna?
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • New

Ryktas att.. smurfen vaskat sin off både på hemmaplan och bortaplan :thumbsup: :rolleyes: :thumbsup:
      Senast avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Orginal Alliansen, Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4
      Com3
      0

The post was edited 1 time, last by Stellamini ().

• New

Knugas wrote:

Ryktas att.. smurfen vaskat sin off både på hemmaplan och bortaplan :thumbsup: :rolleyes: :thumbsup:
      ryktas att Vet inte om han vaskar off på borta plan men han vingklipper ??s scutare så ?? får lite mer problem att scuta. Krigsrapporter för Travian Krigsrapporter för Travian sen hittade han lite maskiner..... man får såå fina raporter när man vaknar av JR men bra jobbat ?? blir svårt i spelat utan scuter. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :whistling:
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn

• New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

ryktas att Vet inte om han vaskar off på borta plan men han vingklipper ??s scutare så ?? får lite mer problem att scuta. Krigsrapporter för Travian Krigsrapporter för Travian sen hittade han lite maskiner..... man får såå fina raporter när man vaknar av JR men bra jobbat ?? blir svårt i spelat utan scuter. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :whistling:
      Ryktas att JR isf inte visat dig dessa rapporter :)
      Krigsrapporter för Travian

• New

Bad Ghost/Lejon wrote:

men bra jobbat ?? blir svårt i spelat utan scuter.
      Litet örnöga VII (‭5×‬)Skattkammare: 10, Effekt: byfydhBD156

Litet örnöga IX (‭5×‬)Skattkammare: 10, Effekt: byApo??165

Ryktas stackars "??" som inte har sin scoutares scouter kvar speciellt när de bara har ett öga :(

Sen har å andra sidan attackerna fina, det kan man inte säga något om!
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

hahaha_SE wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Ryktas att JR isf inte visat dig dessa rapporter :) Krigsrapporter för Travian
      "vingklippt" :whistling:
      Senast avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4
      Com3
      0

• New

hahaha_SE wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Ryktas att JR isf inte visat dig dessa rapporter :) Krigsrapporter för Travian
      Nä de har jag inte sätt tyvärr men han ville ju byta till deff så det var väl planerat antar jag. :)

Ryktas att då får de väl börja använda sina scuter då om de nu har några :) gick inte att qwota olof måste vart för jag blockat han.

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn

• New

Bad Ghost/Lejon wrote:

men han ville ju byta till deff så det var väl planerat antar jag.
      Ett tips att göra om man vill döda sin off & byta till def är ju att rensa Vu till allyn men antar att oas parkera utan scouter eller springa in i självklar vägg funkar också!
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

men han ville ju byta till deff så det var väl planerat antar jag.
      Ett tips att göra om man vill döda sin off & byta till def är ju att rensa Vu till allyn men antar att oas parkera utan scouter eller springa in i självklar vägg funkar också!
      ryktas jag vet inte vad de planerar och eller gör eller om jag vet det så lär jag ju inte säga det här i allafall. :) men skitt i vad de slyslar med och spela lite rättvist och skyst i stället herr jag deffar farmar för att jag är så värdelös på att spela. jojag hörde nog vad du gör. din lilla lus.

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att då får de väl börja använda sina scuter då om de nu har några gick inte att qwota olof måste vart för jag blockat han.
      </3 efter allt kul vi haft på Godis rundan!

Angående användning av scouter eller något så har jag absolut ingen koll då jag varken spelar i -A- eller ?? men :sleeping:
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

men skitt i vad de slyslar med och spela lite rättvist och skyst i stället herr jag deffar farmar
      Detta kan jag köpa det är verkligen inte schysst eller så men det är roligt
      SE3 2017 - Krokodil

• New

Hej alla!

Det är roligt att ni skriver i tråden här på forumet, men just nu förekommer det alltför många personliga påhopp för att det ska vara okej.

Jag låser därför tråden och kommer att rensa den under kvällen och sedan låsa upp den.

När tråden är upplåst igen så hoppas jag att ni kan hålla er till Travian-relaterade saker och inte göra en massa påhopp på person.

Med vänliga hälsningar
      Stellamini
    • New

Ryktas att det inte bara är forumet Maria förlorar på genom att få tråden låst med sitt svammel utan i spelet tappas det offbyar o har sig!

Krigsrapporter för Travian Trodde du skulle köra för rekord blir nog svårt utan def! ;( ;(

Frågan kvarstår om detta var den ökände rekord släggan eller bara en söt liten off?
      Många frågor få svar!
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

ryktas att jag vet ju hur stor den var och det var ett skämt :D men en sak är säker rekord kör de inte efter de har ju en dåre på kontot! :whistling: hade de velat köra för rekord har de ju valt helt fel artefakt för det. Mina mål med konto försvann den dagen jag fick sluta spela mina rekord försök körs på helt andra servers med hel andra förutsättningar men mer om dem försöker får du höra om jag lyckas med dem. :rolleyes: Att förlora en trasig arty off är inte en katastrof tråkigt men inte så farligt :) Man kan mest beskriva den offen som halt på fyra ben och knappt tar sig fram.

Så ni ska få ett uppdrag skaffa bevis på att jag fortfarande spelar på kontot fram tills dess är är det bara förtal att påstå att jag är ansvarig för något som händer på s4.

Nä nu ska jag åka till toru'n polen och se till att kvala till årets vm i jousting så kan ni pajas leka själva medans jag leker med "riktiga" män och förhoppningsvis gör illa dem mer än de gör illa mig. 8o

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

men en sak är säker rekord kör de inte efter de har ju en dåre på kontot! hade de velat köra för rekord har de ju valt helt fel artefakt för det
      Unik dåre är ju knappast en dålig konto artifakt, dessutom har kontot liten tränare, liten sko & en liten diet inom 20 rutor hos Fix, så förstår inte vad du babblar om men ah.

Bad Ghost/Lejon wrote:

så kan ni pajas leka själva medans jag leker med "riktiga" män och förhoppningsvis gör illa dem mer än de gör illa mig.
      Ta det lugnt, vill ju inte att S4 forumet ska dö igen <3 väntar ivrigt tills din återkomst och att få höra mer geni påståenden (utan några som helst bevis) om folk!
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

så kan ni pajas leka själva medans jag leker med "riktiga" män och förhoppningsvis gör illa dem mer än de gör illa mig.
      Ta det lugnt, vill ju inte att S4 forumet ska dö igen <3 väntar ivrigt tills din återkomst och att få höra mer geni påståenden (utan några som helst bevis) om folk!
      Ryktas att om det värsta som kan hända i ditt tycka att forumet dör så är det precis det som ska hända cya efter servern är slut

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att om det värsta som kan hända i ditt tycka att forumet dör så är det precis det som ska hända cya efter servern är slut
      :( aja vi inväntar din återkomst!

Bad Ghost/Lejon wrote:

ryktas att jag vet ju hur stor den var och det var ett skämt

Bad Ghost/Lejon wrote:

Att förlora en trasig arty off är inte en katastrof tråkigt men inte så farligt Man kan mest beskriva den offen som halt på fyra ben och knappt tar sig fram.
      Ämne:nytt A meddelande
      Skickat:idag, 00:08
      Rapportera som spam Radera delete
      [x|y ‎‭] ‎‭(‭-5‬|‭56‬)[/x|y] innan ‎‭07:05:44 ta med mycket trupp och vete för det går redan minus. vår största off är i fara.

Lednigen

Om nu en trasig arty off/ett skämt till off var eran största off har ni nog större problem än man kunde tro. :thumbsup:
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

1. ryktas att jag vet ju hur stor den var och det var ett skämt :D men en sak är säker rekord kör de inte efter de har ju en dåre på kontot! :whistling: hade de velat köra för rekord har de ju valt helt fel artefakt för det. Mina mål med konto försvann den dagen jag fick sluta spela mina rekord försök körs på helt andra servers med hel andra förutsättningar men mer om dem försöker får du höra om jag lyckas med dem. :rolleyes: Att förlora en trasig arty off är inte en katastrof tråkigt men inte så farligt :) 2.Man kan mest beskriva den offen som halt på fyra ben och knappt tar sig fram.

Så ni ska få ett uppdrag 3.skaffa bevis på att jag fortfarande spelar på kontot fram tills dess är är det bara förtal att påstå att jag är ansvarig för något som händer på s4.

Nä nu ska jag åka till toru'n polen och se till att kvala till årets vm i jousting så kan ni pajas leka själva medans jag leker med 4."riktiga" män och förhoppningsvis gör illa dem mer än de gör illa mig. 8o
      Endå så ryktas det...
      1.Att ni skrek efter deff i panik så att eran "största" off inte skulle försvinna.(förneka inte det för det skulle bara bli pinsamt för dig)
      2.Att det är pinsamt hur lite deff det kom, när eran "största off" (den där som är halt på fyra ben och knappt tar sig fram) skulle skyddas.. :thumbdown: 3.Du är motsvarigheten till ordet hemlig <3
      4 Ha det så kul med dina "riktiga" män som leker låtsasriddare. :thumbsup: :thumbsup:

Övrigt så ryktas det att..

Det är kul att se att Apachen.. *Host* The Mauler även kör PD åt dig på denna s4.. (otippat)
      Vore även spännande att höra vad KP anser om att deras kära allianskamrat deffar -A- (artis-biten kan vi ta en annan gång)

Mvh "En kul kille"
      Senast avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4
      Com3
      0
    • New

Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

1. ryktas att jag vet ju hur stor den var och det var ett skämt :D men en sak är säker rekord kör de inte efter de har ju en dåre på kontot! :whistling: hade de velat köra för rekord har de ju valt helt fel artefakt för det. Mina mål med konto försvann den dagen jag fick sluta spela mina rekord försök körs på helt andra servers med hel andra förutsättningar men mer om dem försöker får du höra om jag lyckas med dem. :rolleyes: Att förlora en trasig arty off är inte en katastrof tråkigt men inte så farligt :) 2.Man kan mest beskriva den offen som halt på fyra ben och knappt tar sig fram.

Så ni ska få ett uppdrag 3.skaffa bevis på att jag fortfarande spelar på kontot fram tills dess är är det bara förtal att påstå att jag är ansvarig för något som händer på s4.

Nä nu ska jag åka till toru'n polen och se till att kvala till årets vm i jousting så kan ni pajas leka själva medans jag leker med 4."riktiga" män och förhoppningsvis gör illa dem mer än de gör illa mig. 8o
      Det är kul att se att Apachen.. *Host* The Mauler även kör PD åt dig på denna s4.. (otippat)
      Vore även spännande att höra vad KP anser om att deras kära allianskamrat deffar -A- (artis-biten kan vi ta en annan gång)

Mvh "En kul kille"
      Som representant från KP kan jag ju säga att det är förj*vligt. Det kan komma att bli allvarliga konsekvenser.

Det ryktas för övrigt att Guardianangel enbart kör med två oaser till HS.
      S2 2010 skitugne
      Sez 9 Glömt namnet

Sez 10 musen1 Kom inte med i TP:( så blev 021IAS
      Sez 11 magic XlK.O.H Respekt åt Casper, Asterix och Nero!

Se6 magic Enixium
      Sez 14 strikerman00 JDPD Respekt åt Asterix
      Sez 16 magic TP, VVF ♥ All respekt åt SB teamet, Puma och VVF ♥

Se19 Dvärgen KO, GBHD, DM
      S1 (9) magic EMPIRE, Slöspel AB All respekt åt Cerberus!
      S4 (7) Ben Kenobi Lean Respekt åt Lean!

S1 (10) After Eight GODIS
      S4 (9) Al-Thor KP