Det ryktas att...

• TS4

Important reminder! On Tuesday, 28th August 2018 at 10:00 UTC we will ask you to accept the new Terms and Conditions while logging in your game account. Only the owner of the account will be able to accept them. The sitters won't be able to enter the account until the owner accept them.

More information here.

• Bad Ghost/Lejon wrote:

Skyll inte på mig jag har inget med det att göra alls tyvärr. Hade jag fått bestämma och göra saker så hade det vart annorlunda Kliar i fingrana men men jag kan inget göra mer än att sitta på forumet och pika.... tyvärr Det kanske var ett misstag att ge kontot till JR och balabus trodde de viste hur man attacker även om de för de mesta spelar defensivt.
      :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
      Du får väl säga till dom på skarpen att de ska prestera?
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • Det ryktas att.. -A- aldrig någonsin kommer våga skicka några skarpa anfall.. ;( :thumbdown:
      Det ryktas att.. Maria får "hoppa in igen" och visa vart skåpet ska stå! :thumbup: Du har ju faktiskt lovat att bomba skiten ur mig :rolleyes:
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • Knugas wrote:

Det ryktas att.. -A- aldrig någonsin kommer våga skicka några skarpa anfall.. ;( :thumbdown:
      Det ryktas att.. Maria får "hoppa in igen" och visa vart skåpet ska stå! :thumbup: Du har ju faktiskt lovat att bomba skiten ur mig :rolley
      Ryktas att hade inte chihuhua haft 237 ovälkomna igms varje jävla helg hade jag kunat spela. När det slutar då kan jag spela.
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Det ryktas att.. -A- aldrig någonsin kommer våga skicka några skarpa anfall.. ;( :thumbdown:
      Det ryktas att.. Maria får "hoppa in igen" och visa vart skåpet ska stå! :thumbup: Du har ju faktiskt lovat att bomba skiten ur mig :rolley
      Ryktas att hade inte chihuhua haft 237 ovälkomna igms varje jävla helg hade jag kunat spela. När det slutar då kan jag spela.
      Typiskt! du skulle ha spelat med Dolp Loffe och Olof istället, då får man bara massa kärlek! <3
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Typiskt! du skulle ha spelat med Dolp Loffe och Olof istället, då får man bara massa kärlek! <3
      ja det är ju ditt fel ryktas det om hade du inte läkt vart jag spelade så hade du blivit bombad redan och inte suttit och gnällt på forumet..... men det är klart du är för feg och vek för att köra skjust.

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

ja det är ju ditt fel ryktas det om hade du inte läkt vart jag spelade så hade du blivit bombad redan och inte suttit och gnällt på forumet..... men det är klart du är för feg och vek för att köra skjust.
      Det ryktas att.. jag undrar varför du är så arg och elak :(

Sen ryktas det.. för övrigt att du själv bidrog till diskussionen om vart du spelade, och att du dessutom hetsade mig att avslöja det hela.

Det ryktas att.. jag är väldigt besviken på dig, detta är andra servern i rad som du antingen lämnar eller blir sönderbombad på istället för att kämpa lite och prestera.

Det ryktas att.. det är lite pinsamt att spela tuff på forumet om man inte kan backa upp det ingame också.

Hoppas nästa runda blir bättre, säg till vart du planerar att köra så kanske vi kan spela lite igen?

Kramiz// din evige vän knugas <3
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • New

Knugas wrote:

Det ryktas att.... GuardianAngel vaknar med lite huvudvärk idag... Krigsrapporter för Travian
      Ryktas applåder! Ni lyckades för en gångs skull göra något väldigt bra för rätt sida.

Ryktas att det skörden blir förstörd hos nogan. Krigsrapporter för Travian Kanske får kalla in ett eu samarbete för att släcka det där...

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas applåder! Ni lyckades för en gångs skull göra något väldigt bra för rätt sida.
      Ryktas att... Det inte spelar så stor roll om det är -A- eller ?? som får lite smisk.. Vi gillar att ge smisk helt enkelt 8)

Mvh // spankingboys @ Slayer
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • New

Knugas wrote:

Ryktas att... Det inte spelar så stor roll om det är -A- eller ?? som får lite smisk.. Vi gillar att ge smisk helt enkelt

Mvh // spankingboys @ Slayer
      Ryktas att död off är bra off!
      Heja ikke hs german offar! <3 <3
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • New

Det ryktas att... -A- tappar medlemmar i rasande fart.. har dom tröttnat på Chullullalla tro??
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen