Det ryktas att...

• TS4

• Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att eftersom du samarbetar men den spelaren du samarbetar med så gäller inte löftet längre. Tror nog att min biktfader håller med mig att det sveket gör att jag kan svika ett löfte.
      Jag vet att Elsa inte är den bästa offaren men så illa är han väl inte?Han är ju ändå snäll oså de få gångerna han är nykter!

#BackaFreddan
      Ryktas att du nu spelar dum och att det inte klär dig du vet vad jag menar då vi tagit det på skype. men både du och knugas kanske ljuger och inte står för att ni inte står bakom meddelandena som kommer till hunden. Elsa har inget med det här att göra även om stakarna verkligen stundtals behöver lära sig hur han ska få ihop vågorna mm.
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62 and 63. 8o
      references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

men både du och knugas kanske ljuger och inte står för att ni inte står bakom meddelandena som kommer till hunden
      Mottagare:
      Chihuahua
      Ämne:
      Boost
      Skickat:
      igår, 01:47
      Egna köpmän på väg:
      Chihuahua Transport till 02 korgen
      Ankomst 4:07:30 tim. vid 05:54
      Resurser Trä 1 Lera 1 Järn 1 Vete 1

Hoppas det hjälper!

Lycka till med guldanet.

xoxo.

Ryktas att detta är det enda IGMet vi skickat till hunden på OTROLIGT länge, tror jag hånade någon våg ifrån Vitas konto för ett par månader sen så undrar vad du menar :O?
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • Loffe wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

men både du och knugas kanske ljuger och inte står för att ni inte står bakom meddelandena som kommer till hunden
      Mottagare:Chihuahua
      Ämne:
      Boost
      Skickat:
      igår, 01:47
      Egna köpmän på väg:
      Chihuahua Transport till 02 korgen
      Ankomst 4:07:30 tim. vid 05:54
      Resurser Trä 1 Lera 1 Järn 1 Vete 1

Hoppas det hjälper!

Lycka till med guldanet.

xoxo.

Ryktas att detta är det enda IGMet vi skickat till hunden på OTROLIGT länge, tror jag hånade någon våg ifrån Vitas konto för ett par månader sen så undrar vad du menar :O?
      vi tar det på skype.

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62 and 63. 8o
      references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att du nu spelar dum och att det inte klär dig du vet vad jag menar då vi tagit det på skype. men både du och knugas kanske ljuger och inte står för att ni inte står bakom meddelandena som kommer till hunden. Elsa har inget med det här att göra även om stakarna verkligen stundtals behöver lära sig hur han ska få ihop vågorna mm.
      Det ryktas att... du måste vakna. Snälla,
      Snälla vakna upp ur din hittepå värld.

Det som är mest skrämmande är ju att du lyckas få folk att tro på dina historier.

Vi anfaller vem vi vill, när vi vill. Passar inte det så är det ju bara att samordna nått anfall på oss?

Så snälla, ge fan i att hitta på att vi ger folk din skype, att vi ber folk skriva igm till hunden.
      Att alla vi pratar med eller spelar med vill dig illa. Löjligt och patetiskt är vad det är.

Och sluta tjata sönder den här tråden hela tiden om du nu inte spelar.. ja just du är ju "tvingad" att skriva här..

Herregud.
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Knugas wrote:

Så snälla, ge fan i att hitta på att vi ger folk din skype, att vi ber folk skriva igm till hunden.
      jag har aldrig sagt att ni ber folk skicka igm men jag ifrågasätter vilka ni väljer att samarbeta med. Screenshot by Lightshot är de inläsningar jag har på skype de gör att man hittar mig om man har vänner som har mig som kontakter men du kan inte lägga till mig. För att kunna komma i kontakt med mig måste du få mig delad som kontakt eller sitta i samma chatt som mig. Personen som fick min skype här om dagen och kunde kränka mig mitt under anfallen på hundens hs. Har fått den den delad som kontakt av någon för jag sitter inte i samma chatter som det skype kontot.

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

jag har aldrig sagt att ni ber folk skicka igm men jag ifrågasätter vilka ni väljer att samarbeta med. Screenshot by Lightshot är de inläsningar jag har på skype de gör att man hittar mig om man har vänner som har mig som kontakter men du kan inte lägga till mig. För att kunna komma i kontakt med mig måste du få mig delad som kontakt eller sitta i samma chatt som mig. Personen som fick min skype här om dagen och kunde kränka mig mitt under anfallen på hundens hs. Har fått den den delad som kontakt av någon för jag sitter inte i samma chatter som det skype kontot.
      Skitsnack helt enkelt.
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Det ryktas att Stella fick finbesök igen.. Dåligt med käk i byn tyvärr så vi fick gå hem hungriga :( Hårda och kärva tider nuförtiden. :thumbdown:
      Krigsrapporter för Travian
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Ryktas att Kapten Klänning fick fin besök av tre fina pojkar. Slayer,fydh & Apo
      Han var även såpass snäll & glad över detta besöket så han gav lille Ruze en liten diet!

Ryktas att tuffet fortsätter och stora frågan är vems gård de ska besöka härnäst?
      SE3 2017 - Krokodil
    • Ryktas att även om vi fick lite motstånd? hos Kapten Klänning så fortsätter tuffandet.

Denna gången var det mrx's tur!

Puss & Kram på er hälsar vi kuliga killarna på Slayer.

Lambo wrote:

Ryktas att du från och med nu får en kebab för var tredje HS du bombar hos -A-!
      Ryktas två kvar sen blir det kebab!
      SE3 2017 - Krokodil
    • Det ryktas att -A- har som taktik att försöka solodeffa sina HSar... Ajust deffen måste ju stå hos ledarna såklart :thumbup:
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Det ryktas att.... Illuzion i ?? Ville ge oss lite enkla offpoäng inatt. Vi tackar för denna gåva <3

Det ryktas även att.. Slayer nu tagit tronen från lilla Elsa :whistling: :saint:
      SpelareBefolkningByPoäng
      1.Slayer2025228626739
      2.Elsa1193115563053
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• New

Ryktas att GuardianAngel måste varit på flaskan hela servern & därav inte ens uppgraderat sina trupper till 20 i smedjan!

Kul att se <3 <3

Jakten fortsätter!
      Han hade iallafall natarhorn på många som glömmer det i dessa tider.

SE3 2017 - Krokodil
    • New

Ryktas att vi på Slayer numera är offlösa & ska radera efter våran vägg!
      Ses nästa server <3

En liten offkontring som gick åt fan, fett elakt att inte sova pasta + elakt av jaglegend (eller sitters ) att deffa!

@Spooky (Apo kontot) Denna bilden är till dig.
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Det ryktas att... Ibland spårar tåget ur och tuff tuffandet når sin ändstation. Det var en vacker och magisk resa som bjöd på många härliga äventyr, vi har suttit och läst massa igm i postvagnen och fnissat lite åt alla karaktärer som servern bjudit på.

Tut tut! framme vid ändstationen, dags att byta tåg och tuffa mot solen och värmen istället. Vi ses snart!

Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• New

Ryktas att Allie blev trupplös efter nattens bravader så C.C blir ett minne blott inom en snar framtid!

Kul att Vargmannen vågade ut ur sin lille grotta och anfalla! (Synd att även denna offensiven gick åt fan för stackaren dock,men han får ju mer tid för börsen!)

Ses nästa server!
      SE3 2017 - Krokodil
    • New

Loffe wrote:

Ryktas att Allie blev trupplös efter nattens bravader så C.C blir ett minne blott inom en snar framtid!

Kul att Vargmannen vågade ut ur sin lille grotta och anfalla! (Synd att även denna offensiven gick åt fan för stackaren dock,men han får ju mer tid för börsen!)

Ses nästa server!
      Nu är du orättvis, Vargizz fick faktiskt ett par begagnade Nike skor för den lilla summan 64,537,470 rv och slipper mata 86.89% av offen.
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• New

Knugas wrote:

Loffe wrote:

Ses nästa server!
      Nu är du orättvis, Vargizz fick faktiskt ett par begagnade Nike skor för den lilla summan 64,537,470 rv och slipper mata 86.89% av offen.
      Ryktas att jag inte förstår vad han ska ha ett par väslitna Nikes om han inte har någon off kvar. :rolleyes: Riv skattisen vargis så kommer JR och hämtar tillbaks dem så du kan få en tränare istället den har du ju nytta av =O

"It's easier to handle Maria when she has her PMS. than to understand Slayer and how they work." sades nyss av JR i en chatt. Älskar att jag numera är så lätt ah ha att göra med. 8o

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn

The post was edited 1 time, last by Bad Ghost/Lejon ().