Det ryktas att...

• TS4

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Det ryktas att...

Det ryktas att... S4 är igång igen
      Det ryktas även att Maria Aka GuardianAngel fått sitt bidrag :) 155864 silver för kp hjälmen kanske kompenserar upp den "sena" starten! :thumbsup:
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Knugas wrote:

Det ryktas att... S4 är igång igen
      Det ryktas även att Maria Aka GuardianAngel fått sitt bidrag :) 155864 silver för kp hjälmen kanske kompenserar upp den "sena" starten! :thumbsup:
      haha du har helt fel som vanligt hjärtat ryktas det om jag spelar någon annan stans kanske :D sen hade jag inte get så mycket för en hjälm jag är bättre än spelare än så dock kan jag trissat upp priset lite för den där spelare det är jag dock skyldig till. ;)
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62 and 63. 8o
      references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Ryktas att tre kp hjälmar har sålts på auktionen GuardianAngel fick den första den andra fick Chihuahua och en tredje har jag missat vem som tog. Sen borde det finns några lyckliga jäklar som faktiskt har lyckats få en på deras uppdrag.(inte avis alls :whistling: ) Så vi borde snart mycket snart se by två. vem tar by två först? vem tror just du? dela med er av era tankar.

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62 and 63. 8o
      references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Ryktas att tre kp hjälmar har sålts på auktionen GuardianAngel fick den första den andra fick Chihuahua och en tredje har jag missat vem som tog. Sen borde det finns några lyckliga jäklar som faktiskt har lyckats få en på deras uppdrag.(inte avis alls :whistling: ) Så vi borde snart mycket snart se by två. vem tar by två först? vem tror just du? dela med er av era tankar.

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Ryktas att på .se så handlar man med picasso, monet och rembrant Ryktas att man inte blir en bättre spelare för att man köper konst :rolleyes: Lär er spela och prestera i stället. 8)

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Hur går det för dig Maria? har du hämtat dig från den sega starten (10min) du fick efter allt strul med registreringen på servern?

mvh // en Nyfiken och kul kille <3
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Ryktas att det finns en fejk Semester allians, antar att det blir så när man gör en riktig succé server och får ÅRETS ALLIANS 2017!!!!

Årets allians 2017

Mvh en arg och besviken kille.
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • Knugas wrote:

Hur går det för dig Maria? har du hämtat dig från den sega starten (10min) du fick efter allt strul med registreringen på servern?

mvh // en Nyfiken och kul kille <3
      Ryktas att jag har inte haft problem med registreringen det var mina boostare och deffare som inte fick spela... och att tja det är som vanligt ensamt och små kyligt på toppen när man tittar ner på alla andra som ligger efter mig... :rolleyes:

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att jag har inte haft problem med registreringen det var mina boostare och deffare som inte fick spela... och att tja det är som vanligt ensamt och små kyligt på toppen när man tittar ner på alla andra som ligger efter mig... :rolleyes:
      Ahhhh... Missuppfattade dig.. :(
      Saxat från går inte att regga sig på s4 tråden

"dock har jag lyckats och min sambo lyckades regga sig med och vi har svenska ipn. Nu tror jag inte det är aktuellt längre för oss att spela s4 eftersom vi missat så mycket"

Du menade såklart att det inte var någon ide att spela eftersom du inte kunde få igång boosten från dina "boostkonton" tillräckligt snabbt.

My bad! Hoppas du fått igång rv flödet endå och att du kan dominera och slå alla rekord i hela världen.

Lycka till! Puss <3
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ahhhh... Missuppfattade dig.. :( Saxat från går inte att regga sig på s4 tråden

"dock har jag lyckats och min sambo lyckades regga sig med och vi har svenska ipn. Nu tror jag inte det är aktuellt längre för oss att spela s4 eftersom vi missat så mycket"

Du menade såklart att det inte var någon ide att spela eftersom du inte kunde få igång boosten från dina "boostkonton" tillräckligt snabbt.

My bad! Hoppas du fått igång rv flödet endå och att du kan dominera och slå alla rekord i hela världen.

Lycka till! Puss <3
      Precis de som skulle deffa och boosta tröttna så vi hoppade på com2 istället. Ryktas att vi får väll se vad jag kan åstadkomma innan det är dags att gå i travianpension med. Dock är jag ju nyfiken på hur du har fått höra om de 4 projekten som vi kör? De ska nämligen vara väldigt hemliga :whistling:

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Precis de som skulle deffa och boosta tröttna så vi hoppade på com2 istället. Ryktas att vi får väll se vad jag kan åstadkomma innan det är dags att gå i travianpension med. Dock är jag ju nyfiken på hur du har fått höra om de 4 projekten som vi kör? De ska nämligen vara väldigt hemliga :whistling:
      4 Projekten?
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

4 Projekten?
      Ryktas att jag undrar var du spelar ? Jag har ju ett par offbyar och en hs att ta hämnd för så vill veta vart mina kattas ska rulla när det blir dags. Eller är du en sådan kyckling som ryktet säger och du vågar inte spela? :whistling:

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att jag undrar var du spelar ? Jag har ju ett par offbyar och en hs att ta hämnd för så vill veta vart mina kattas ska rulla när det blir dags. Eller är du en sådan kyckling som ryktet säger och du vågar inte spela? :whistling:
      Jag är för dålig för att ens få registrera mig någonstanns, Jag klarar inte pressen :(
      Jag vet en som gick -1400 i sitt HS engång.. helt sjukt nervigt, usch! ;( <X

En seriös fråga! Kan inte jag få gå i din "Travianskola" ? jag vill lära mig och försöker jättemycket fast jag liksom inte fattar.
      Och du känns som en så mysig och bra världs-klass-spelare.
      Fundera på saken jag finns i chatten (unblocka mig bara) så kan vi snacka vidare om framtiden.

Friden liljor // Kramiz
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Jag är för dålig för att ens få registrera mig någonstanns, Jag klarar inte pressen :( Jag vet en som gick -1400 i sitt HS engång.. helt sjukt nervigt, usch! ;( <X

En seriös fråga! Kan inte jag få gå i din "Travianskola" ? jag vill lära mig och försöker jättemycket fast jag liksom inte fattar.
      Och du känns som en så mysig och bra världs-klass-spelare.
      Fundera på saken jag finns i chatten (unblocka mig bara) så kan vi snacka vidare om framtiden.

Friden liljor // Kramiz
      Ryktas att då är det illa vist jag kan lära dig allt jag kan! du vet 1+1 det är lika med 2 så klart ;)

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Det ryktas att... det så en gång vackra och framgångsrika -A-
      Numera är så nersmutsat och befläckat att det är sorgligt och bortom all räddning.
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Knugas wrote:

Det ryktas att... det så en gång vackra och framgångsrika -A-
      Numera är så nersmutsat och befläckat att det är sorgligt och bortom all räddning.
      Ryktas att om det är smutsigt och fläckigt får man städa och tvätta. Förstår din besvikelse att jag lyckades få in en spion men kom igen det är inte bara du Kugge som kan spela det här spelet. Men ingen fara vännen nu vet jag ju vart mina kattas ska gå i -A-. :thumbsup:

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Ryktas att om det är smutsigt och fläckigt får man städa och tvätta. Förstår din besvikelse att jag lyckades få in en spion men kom igen det är inte bara du Kugge som kan spela det här spelet. Men ingen fara vännen nu vet jag ju vart mina kattas ska gå i -A-. :thumbsup:
      kalla sig själv för spion? konstigt... :D Hela forumet och servern vet att du spelar i -A- på Chihuahua kontot :D
      Oops! det kanske var en hemlis? vet ju att du brukar vilja vara lite hemlig av dig :thumbsup:
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

• Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

kalla sig själv för spion? konstigt... :D Hela forumet och servern vet att du spelar i -A- på Chihuahua kontot :D Oops! det kanske var en hemlis? vet ju att du brukar vilja vara lite hemlig av dig :thumbsup:
      ehhe ryktas att du kommer med nyheter Varför skulle jag vilja spela i-A- där du spelar? Eller med spelare som ni hade med föra servern som är vänn med mitt ex som orsakade min hjärnskada med en spade? Nu har du verkligen på riktigt flippat! :thumbsup: Alltså du börjar bli som han som vi inte nämner med namn och på riktigt läskig. ps det sista som tallar imot att jag inte spelar på chihuahua kontot är att jag inte ens kan stava till det tänk att behöva logga in på tellefon tre fyra gånger i timmen och inte kan stava ditt nick 8o gisses jaja du har bara 519 konton kvar att gissa på.... kugge kuggade igen! :rolleyes:

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

ehhe ryktas att du kommer med nyheter Varför skulle jag vilja spela i-A- där du spelar? Eller med spelare som ni hade med föra servern som är vänn med mitt ex som orsakade min hjärnskada med en spade? Nu har du verkligen på riktigt flippat! :thumbsup: Alltså du börjar bli som han som vi inte nämner med namn och på riktigt läskig. ps det sista som tallar imot att jag inte spelar på chihuahua kontot är att jag inte ens kan stava till det tänk att behöva logga in på tellefon tre fyra gånger i timmen och inte kan stava ditt nick 8o gisses jaja du har bara 519 konton kvar att gissa på.... kugge kuggade igen! :rolleyes:
      Det ryktas att... spaden måste ha träffat rejält eftersom du gör precis det du påstår att du inte gör?
      Och ska du anklaga mig för saker som du påstår att andra gjort, så får du nog lägga fram lite bevis för din sak.

Men jag kan väll punktera den tröttsamma diskutionen om vart du faktiskt spelar en gång för alla. Du är inte hemlig, och du har nog aldrig lyckats vara hemlig. ditt beteende och ditt sätt har fällt dig varje gång.
      (bifogar en bild som en liten fågel kom flygandes med)

Jag har koll på läget, så det behöver du inte oroa dig för. Lycka till din resa i -A- ska bli intressant att följa. :whistling:

Kramizz //Kuggas <3
      Images
      • Som sagt.png

39.94 kB, 566×298, viewed 85 times
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta
      Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen