TS20 Fire & Sand Talk

We've implemented the New Combat Simulator and combat reports on the PTR server.
    Check it out and provide your feedback here!

• Faro wrote:

Zizou wrote:

Als je wel stoer wil doen met rappo's maar je eigen veeg niet wil posten, post dan gewoon niks.
      Hahah huilie huilie. Nee want hun hebben in de voorgaande posts zoveel troepen van zichzelf gepost. Zoek hypocriet eens op in het woordenboek.
      Ja die defcensuur vind ik ook waardeloos, maar dan val ik een beetje in herhaling.
      Bovendien vind ik off-censuur nog net iets waardelozer, want het enige interessante aan de rappo's haal je dan weg.

En omdat je het zo vriendelijk vroeg heb ik hypocriet ff gegoogeld (had geen woordenboek bij de hand). Vraag me wel af waarom ik het moest opzoeken, kon je dat zelf niet?

I de hypocriet zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [hipo'krit] Verbuigingen: hypocriet|en (meerv.) iemand die zich beter en eerlijker voordoet dan hij of zij is, of daarnaar handelt jegens anderen

Hypocriet is afgeleid van het Griekse woord hupokrites. Dit woord betekent letterlijk acteur. Iemand wendt geloof, gevoelens, moraal of deugden voor. In feite staat deze persoon hier dus niet volledig achter. De normen en waarden worden niet zelf in praktijk gebracht zoals bij het bekritiseren van anderen. Men beweert iets over iemand zonder hier werkelijk oprecht achter te staan.

Voor zover ik weet, ben ik altijd al tegen de censuur geweest en censureer ik bij eventuele rapportjes die ik plaats, helemaal niks.
      Matcht niet echt met hypocriet voor zover ik kan lezen hierboven.
      NL1 (2015): Bowser - W!cked
      NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
      NL3 (2016-2017): Nemo - FM
      NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
      NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo
    • Zizou wrote:

Faro wrote:

Zizou wrote:

Als je wel stoer wil doen met rappo's maar je eigen veeg niet wil posten, post dan gewoon niks.
      Hahah huilie huilie. Nee want hun hebben in de voorgaande posts zoveel troepen van zichzelf gepost. Zoek hypocriet eens op in het woordenboek.
      Ja die defcensuur vind ik ook waardeloos, maar dan val ik een beetje in herhaling.Bovendien vind ik off-censuur nog net iets waardelozer, want het enige interessante aan de rappo's haal je dan weg.

En omdat je het zo vriendelijk vroeg heb ik hypocriet ff gegoogeld (had geen woordenboek bij de hand). Vraag me wel af waarom ik het moest opzoeken, kon je dat zelf niet?

I de hypocriet zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [hipo'krit] Verbuigingen: hypocriet|en (meerv.) iemand die zich beter en eerlijker voordoet dan hij of zij is, of daarnaar handelt jegens anderen

Hypocriet is afgeleid van het Griekse woord hupokrites. Dit woord betekent letterlijk acteur. Iemand wendt geloof, gevoelens, moraal of deugden voor. In feite staat deze persoon hier dus niet volledig achter. De normen en waarden worden niet zelf in praktijk gebracht zoals bij het bekritiseren van anderen. Men beweert iets over iemand zonder hier werkelijk oprecht achter te staan.

Voor zover ik weet, ben ik altijd al tegen de censuur geweest en censureer ik bij eventuele rapportjes die ik plaats, helemaal niks.
      Wauw! Ben je lang bezig geweest met het vinden van een enigszins acceptabele beschrijving om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik het intyp in google krijg ik namelijk het volgende;

'Hypocriet of schijnheilig geeft aan dat iemand zich anders voordoet dan hij of zij in werkelijkheid is. Hypocriet zijn is huichelachtig, vals of geveinsd gedrag vertonen. Hypocrietis afgeleid van het Griekse woord hupokrites. Dit woord betekent letterlijk acteur.'

Nee, niet na 5 pagina's doorklikken, maar bovenaan de pagina.
      Anderen verwijten bepaalde gegevens niet te tonen terwijl Das Boot dat zelf ook niet doet is in die zin schijnheilig en geveinsd gedrag, anders bekend als... jawel... houd je vast... hypocriet!

Aanmelden voor een cursus vocabulaire kan via mijn secretaresse. Fijne avond! :)
    • Faro wrote:

Zizou wrote:

Ja die defcensuur vind ik ook waardeloos, maar dan val ik een beetje in herhaling.Bovendien vind ik off-censuur nog net iets waardelozer, want het enige interessante aan de rappo's haal je dan weg.

Wauw! Ben je lang bezig geweest met het vinden van een enigszins acceptabele beschrijving om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik het intyp in google krijg ik namelijk het volgende;
      'Hypocriet of schijnheilig geeft aan dat iemand zich anders voordoet dan hij of zij in werkelijkheid is. Hypocriet zijn is huichelachtig, vals of geveinsd gedrag vertonen. Hypocrietis afgeleid van het Griekse woord hupokrites. Dit woord betekent letterlijk acteur.'

Anderen verwijten bepaalde gegevens niet te tonen terwijl Das Boot dat zelf ook niet doet is in die zin schijnheilig en geveinsd gedrag, anders bekend als... jawel... houd je vast... hypocriet!

Aanmelden voor een cursus vocabulaire kan via mijn secretaresse. Fijne avond! :)
      e5516b31c656a102d9c8ddef22875869

Zoals je kan zien, het eerste zoekresultaat via google, leuke poging wel hoor ;) Of had ik alle 9 de definities moeten geven?
      Bovendien misschien jezelf aanmelden voor een cursus (begrijpend) lezen. Ik zeg namelijk letterlijk boven de definitie van hypocriet dat ik ook tegen die defcensuur ben, maar dat ik offcensuur nog een tikkeltje erger vind.
      En je insinueert dat ik in Das Boot zou zitten, maar ik speel niet eens op deze server. Ik ben gewoon benieuwd of er interessante rappo's voorbij komen, maar die heb ik tot nu toe nog niet gezien. Dus voor zover ik weet is het geen schijnheilig en geveinsd gedrag, want ik zeik op zo ongeveer iedereen met censuur in de rapportjes en als ik zelf rappo's post, is het zonder censuur.

Kusje :*
    • Zizou wrote:

Faro wrote:

Zizou wrote:

Wauw! Ben je lang bezig geweest met het vinden van een enigszins acceptabele beschrijving om gezichtsverlies te voorkomen? Als ik het intyp in google krijg ik namelijk het volgende;'Hypocriet of schijnheilig geeft aan dat iemand zich anders voordoet dan hij of zij in werkelijkheid is. Hypocriet zijn is huichelachtig, vals of geveinsd gedrag vertonen. Hypocrietis afgeleid van het Griekse woord hupokrites. Dit woord betekent letterlijk acteur.'

e5516b31c656a102d9c8ddef22875869
      Zoals je kan zien, het eerste zoekresultaat via google, leuke poging wel hoor ;) Of had ik alle 9 de definities moeten geven?
      Bovendien misschien jezelf aanmelden voor een cursus (begrijpend) lezen. Ik zeg namelijk letterlijk boven de definitie van hypocriet dat ik ook tegen die defcensuur ben, maar dat ik offcensuur nog een tikkeltje erger vind.
      En je insinueert dat ik in Das Boot zou zitten, maar ik speel niet eens op deze server. Ik ben gewoon benieuwd of er interessante rappo's voorbij komen, maar die heb ik tot nu toe nog niet gezien. Dus voor zover ik weet is het geen schijnheilig en geveinsd gedrag, want ik zeik op zo ongeveer iedereen met censuur in de rapportjes en als ik zelf rappo's post, is het zonder censuur.

Kusje :*
      Nou vooruit, omdat je zelf toegeeft dat je eigenlijk overal op zeikt is het je vergeven :D

Mijn 1e resultaat is wel dezelfde website, maar toch een andere tekst!

Maar even zonder dollen. Ik snap dat je graag mooie rapportjes ziet. Maar als Das Boot dit in eerste instantie al niet doet, en wij niet zomaar prijs willen geven waar onze troepen vandaan komen, dan is censuur toch een logische keuze?
      De manier waarop het eerder naar voren kwam op mij over alsof wij erop worden afgerekend terwijl Das Boot precies hetzelfde doet. Vandaar mijn 'hypocriet' opmerking.

Wat me opvalt is dat ik heb geprobeerd dit topic na het 1e rapportje sportief te starten door Das Boot te complimenteren, vanuit hun werd het al snel een 'wie heeft de langste' show. Jammer genoeg voor hun deden wij hier graag aan mee, want de langste was uiteraard die van ons! Daarom blijven de nieuwe rapportjes van Das Boot zo achter :) Maar is dit dan echt alleen maar een forum om hatelijk tegen elkaar te zijn? Of wordt hier ook nog wel eens wat leuks gezegd?
    • Dat je niet wil prijs geven waar je troepen vandaan komen of hoeveel het er zijn is maar een zwak argument. Ten eerste zijn wij buitenstaanders op deze server, dus kunnen wij niks doen met die informatie. Voor ons is het dan alleen maar spijtig om zo'n gecensureerde rappo's te zien. Hier kunnen wij namelijk niet van meegenieten. En ten tweede, indien er toch mensen hier meekijken die geïnteresseerd zouden zijn in die informatie, kunnen die even gemakkelijk gewoon de info opvragen aan de alliantie waar er op gelopen werd. Die zullen die wel met plezier delen.

Dus doe niet moeilijk hier op het AF over censuur, en laat iedereen meegenieten van de volledige rapportjes <3
      Oud: S.H - W!cked - Pokémon - Olympus - Het Toetsenbord! - Find Muck - ThePurge - Doge 2.0
      Huidig: Vertigo

thevino wrote:

Meest onderschatte speler: Zeger
    • Faro wrote:

Maar even zonder dollen. Ik snap dat je graag mooie rapportjes ziet. Maar als Das Boot dit in eerste instantie al niet doet, en wij niet zomaar prijs willen geven waar onze troepen vandaan komen, dan is censuur toch een logische keuze?
      De manier waarop het eerder naar voren kwam op mij over alsof wij erop worden afgerekend terwijl Das Boot precies hetzelfde doet. Vandaar mijn 'hypocriet' opmerking.

Wat me opvalt is dat ik heb geprobeerd dit topic na het 1e rapportje sportief te starten door Das Boot te complimenteren, vanuit hun werd het al snel een 'wie heeft de langste' show. Jammer genoeg voor hun deden wij hier graag aan mee, want de langste was uiteraard die van ons! Daarom blijven de nieuwe rapportjes van Das Boot zo achter :) Maar is dit dan echt alleen maar een forum om hatelijk tegen elkaar te zijn? Of wordt hier ook nog wel eens wat leuks gezegd?
      Ik maakte in deze vooral de opmerking over censuur omdat het off-censuur was, wat naar mijn mening een rapportje meteen waardeloos maakt.
      Zoals Chickenz al zei: Buitenstaanders kunnen toch niks met de veeginfo en de spelers op de server zelf kunnen net zo makkelijk bij Das Boot aankloppen voor de rapportjes.

Het forum is niet alleen om hatelijk tegen elkaar te zijn, maar modder gooien hoort er nou eenmaal bij. Zeker tussen de partijen die met elkaar in conflict zijn. Ik had je zeker ook wel gecomplimenteerd als ik onder de indruk was van de veeg en/of het rapportje, maar dat was in deze gewoon niet het geval.
    • Chickenz wrote:

Dat je niet wil prijs geven waar je troepen vandaan komen of hoeveel het er zijn is maar een zwak argument. Ten eerste zijn wij buitenstaanders op deze server, dus kunnen wij niks doen met die informatie. Voor ons is het dan alleen maar spijtig om zo'n gecensureerde rappo's te zien. Hier kunnen wij namelijk niet van meegenieten. En ten tweede, indien er toch mensen hier meekijken die geïnteresseerd zouden zijn in die informatie, kunnen die even gemakkelijk gewoon de info opvragen aan de alliantie waar er op gelopen werd. Die zullen die wel met plezier delen.

Dus doe niet moeilijk hier op het AF over censuur, en laat iedereen meegenieten van de volledige rapportjes <3
      Mwa, deels met je/jullie eens. Uiteraard is het scenario dat je schetst mogelijk. Maar dat is voor mij nog niet een reden om ze de informatie in de schoot te werpen en het gemakkelijk voor ze te maken. Daarnaast als ik door de vijand wordt gevraagd om informatie te delen over onze rapportages zou ik er wel 2x over nadenken om dit te delen. In realiteit gaat die vlieger zelden op.
    • De info die gedeeld wordt is ook niet van jezelf, maar juist van de andere ally:

Stel:
      Ally A valt Ally B aan
      C heeft plannen om A aan te vallen
      Dan vraagt C bij B om de veeginfo

Het is niet zo dat B nog bij A voor de info hoeft te komen vragen, die hebben ze al.
      En waarschijnlijk maakt het B ook niet uit om de info te geven aangezien A ook een vijand is.
    • Zizou wrote:

De info die gedeeld wordt is ook niet van jezelf, maar juist van de andere ally:

Stel:
      Ally A valt Ally B aan
      C heeft plannen om A aan te vallen
      Dan vraagt C bij B om de veeginfo

Het is niet zo dat B nog bij A voor de info hoeft te komen vragen, die hebben ze al.
      En waarschijnlijk maakt het B ook niet uit om de info te geven aangezien A ook een vijand is.
      Ik begreep al wel wat je bedoelde hoor. Maar als A, B aanvalt. C aan B vraagt om het rapportje terwijl B en C ook rivalen zijn. Hoe groot is de kans dan dat die info gedeeld wordt? Mijns inziens een 50/50 kans.
      Als ik de leider van alliantie B zou zijn zou ik zeggen, jongen, zoek het lekker zelf uit. Gezien ik er op dat moment meer aan heb dat er meer troepen worden doodgelopen aan beide kanten zodat ik als leider van B beter uit de bus kom.
    • Ooit gehoord van het spreekwoord: De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
      Ik denk dat er heel veel mensen bereid zijn om de info te delen, aangezien je niets deelt wat schade aan jezelf op kan leveren.
      Als je het deelt, is de kans groter dat C op A gaat ipv op B, omdat ze weten wat ze moeten hitten.
      Als C daadwerkelijk op A gaat, is dat in het voordeel van B en doen ze het niet, heb je niks weggegeven wat je eigen positie verzwakt.