TS20 Fire & Sand Talk

• Redcasper wrote:

Wat Zizou betreft, zoals ik eerder al heb aangegeven, heb ik er geen behoefte aan om dit te doen. Daarnaast zou dit niet eens mogen. Tenminste ik neem aan dat ze dat met onderstaande regel bedoelen. Want zoals ik dit lees zou ik toestemming van deze speler moeten vragen om zijn bericht te publiceren, wat hij mij natuurlijk niet gaat geven.

• §6.6 Berichten mogen ingame alleen gepubliceerd worden wanneer beide partijen daarmee akkoord gaan. Het openbaar maken van e-mails van of naar Travian: Legends crew is verboden, tenzij nadrukkelijk toestemming is gegeven.

Als je geen behoefte hebt om de spelers aan te geven, waarom heb je dan wel behoefte om hier te klagen?

En dat publiceren gaat over het openbaar maken van igm's, wanneer je het bij de crew aangeeft (met bericht id enzovoorts) dan heb je de toestemming van de ander niet per se nodig omdat het niet echt openbaar wordt gemaakt. De crew mag het namelijk ook niet met derden bespreken.
      NL1 (2015): Bowser - W!cked
      NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
      NL3 (2016-2017): Nemo - FM
      NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
      NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo
    • Zizou wrote:

Redcasper wrote:

Wat Zizou betreft, zoals ik eerder al heb aangegeven, heb ik er geen behoefte aan om dit te doen. Daarnaast zou dit niet eens mogen. Tenminste ik neem aan dat ze dat met onderstaande regel bedoelen. Want zoals ik dit lees zou ik toestemming van deze speler moeten vragen om zijn bericht te publiceren, wat hij mij natuurlijk niet gaat geven.

• §6.6 Berichten mogen ingame alleen gepubliceerd worden wanneer beide partijen daarmee akkoord gaan. Het openbaar maken van e-mails van of naar Travian: Legends crew is verboden, tenzij nadrukkelijk toestemming is gegeven.

Als je geen behoefte hebt om de spelers aan te geven, waarom heb je dan wel behoefte om hier te klagen?
      En dat publiceren gaat over het openbaar maken van igm's, wanneer je het bij de crew aangeeft (met bericht id enzovoorts) dan heb je de toestemming van de ander niet per se nodig omdat het niet echt openbaar wordt gemaakt. De crew mag het namelijk ook niet met derden bespreken.
      Je herhaalt nu wat ik in mijn vorige bericht zei, dus idk wat ik hier op moet zeggen.

Zizou wrote:

Roepen dat je bewijs hebt, maar het niet delen is in mijn ogen het meest waardeloze wat je kan doen in een discussie.
      Ik heb dus twee redenen om het bewijs hier niet te delen. Ten eerste omdat ik er zelf geen behoefte aan heb en ten tweede omdat ik hier het bewijs niet mag posten zonder toestemming. Ik reageerde dus op bovenstaande. En zoals ik eerder al aangaf maakt het mij niet uit of jullie mij wel of niet geloven. Ik weet wat er gebeurt is en wilde dit gewoon delen.
    • Ik herhaalde niet echt wat je in je vorige bericht zei, ik zeg dat je het gewoon met de crew mag delen zonder dat je daar toestemming voor hebt. Ik zeg niet dat je het hier moet gaan delen. Er schijnt in-game ook een crew aanwezig te zijn ;)

Dus nogmaals mijn vraag? Als je geen behoefte hebt om de spelers aan te geven, waarom heb je dan wel behoefte om hier te klagen? Als je ze toch niet aan wil geven, is het verder ook niet echt interessant om het er hier over te hebben.
    • Zizou wrote:

Ik herhaalde niet echt wat je in je vorige bericht zei, ik zeg dat je het gewoon met de crew mag delen zonder dat je daar toestemming voor hebt. Ik zeg niet dat je het hier moet gaan delen. Er schijnt in-game ook een crew aanwezig te zijn ;)

Dus nogmaals mijn vraag? Als je geen behoefte hebt om de spelers aan te geven, waarom heb je dan wel behoefte om hier te klagen? Als je ze toch niet aan wil geven, is het verder ook niet echt interessant om het er hier over te hebben.
      Ben je dan zo benieuwd of je er zou aanhangen of een van je vriendjes ;) ;) ;).
      Palmares :

2013 Speedserver:
      ----------------------

* Top tien Overvallers Youtube :
      * Top tien Overvallers : 22a8c564d93b7d53de7199891a8a44ed
      * Def-Actie: 2546426436d6c67519e854d3a07050d4
      * Lintjes Profiel : b7ad06302dc0748a7cf17087ca0a23e1
      * Hammers: a4be362b9e543bfa67be96026139eb09
    • Zizou wrote:

Ik herhaalde niet echt wat je in je vorige bericht zei, ik zeg dat je het gewoon met de crew mag delen zonder dat je daar toestemming voor hebt. Ik zeg niet dat je het hier moet gaan delen. Er schijnt in-game ook een crew aanwezig te zijn ;)
      Je bent vrij goed bezig met selectief reageren op de helft van wat ik zeg, want ik had al aangegeven dat ik begreep dat ik het wel met de crew mag delen (en ook dat ik het met hen zou delen als zij mij er om vroegen), dus je herhaalt wel degelijk wat ik al aangaf en dit doe je puur om mij een les te proberen te leren. Jij vroeg mij echter waarom ik het niet ging bewijzen en daar heb ik meerdere keren op gereageerd nu.

Zizou wrote:

Zoals ik nu meerdere keren heb aangegeven, wilde ik gewoon aangeven wat er gebeurd was. Faro presenteerde het hier alsof het een indrukwekkende actie was geweest en ik gaf alleen aan hoe zij het voor elkaar hebben gekregen. Daarnaast als het mijn intentie was geweest om iemand te reporten zou ik juist niet hier gaan zeggen dat ik bewijs heb, want dat is precies het domste wat je kan doen als je iets wilt bereiken op dat gebied. Het slaat gewoon nergens op wat je hier allemaal zegt, omdat ik iemand niet wil reporten heb ik gelijk geen recht om mijn zegje te doen over de situatie?
    • Killjoy wrote:

Ben je dan zo benieuwd of je er zou aanhangen of een van je vriendjes ;) ;) ;).
      Ik heb geen vriendjes op deze server ;( Sterker nog, ik speel er zelf ook niet eens ;) .

Redcasper wrote:

Je bent vrij goed bezig met selectief reageren op de helft van wat ik zeg, want ik had al aangegeven dat ik begreep dat ik het wel met de crew mag delen (en ook dat ik het met hen zou delen als zij mij er om vroegen), dus je herhaalt wel degelijk wat ik al aangaf en dit doe je puur om mij een les te proberen te leren. Jij vroeg mij echter waarom ik het niet ging bewijzen en daar heb ik meerdere keren op gereageerd nu.

Zoals ik nu meerdere keren heb aangegeven, wilde ik gewoon aangeven wat er gebeurd was. Faro presenteerde het hier alsof het een indrukwekkende actie was geweest en ik gaf alleen aan hoe zij het voor elkaar hebben gekregen. Daarnaast als het mijn intentie was geweest om iemand te reporten zou ik juist niet hier gaan zeggen dat ik bewijs heb, want dat is precies het domste wat je kan doen als je iets wilt bereiken op dat gebied. Het slaat gewoon nergens op wat je hier allemaal zegt, omdat ik iemand niet wil reporten heb ik gelijk geen recht om mijn zegje te doen over de situatie?
      Waar gaf je in dat bericht aan dat je begreep dat je het met de crew mocht delen?
      "Daarnaast zou dit niet eens mogen. Tenminste ik neem aan dat ze dat met onderstaande regel bedoelen. Want zoals ik dit lees zou ik toestemming van deze speler moeten vragen om zijn bericht te publiceren, wat hij mij natuurlijk niet gaat geven."
      Uit dit stukje tekst van jouw bericht, is het niet echt te merken dat je doorhad dat je het met de crew mocht delen.

Ja en zoals ik al zei: Waarom zouden we je zomaar geloven zolang de bewijzen niet gedeeld worden met de crew die dan een ban zou kunnen opleggen? Iedereen kan hier van alles roepen en zeggen dat ie het kan bewijzen.
      En waarom zou het dom zijn om het te delen? Het is niet dat de desbetreffende personen kunnen anticiperen op iets wat ze in het verleden hebben gedaan. Ze kunnen die acties niet ongedaan maken.
    • Zizoi wrote:

Waar gaf je in dat bericht aan dat je begreep dat je het met de crew mocht delen?
      "Daarnaast zou dit niet eens mogen. Tenminste ik neem aan dat ze dat met onderstaande regel bedoelen. Want zoals ik dit lees zou ik toestemming van deze speler moeten vragen om zijn bericht te publiceren, wat hij mij natuurlijk niet gaat geven."
      • Uit dit stukje tekst van jouw bericht, is het niet echt te merken dat je doorhad dat je het met de crew mocht delen

Onderstaande is waar ik dit aangeef, staat er letterlijk een alianea boven. Bewijst maar weer hoe selectief je mij quote.

Redcasper wrote:

Hiermee impliceer jij ten eerste dat er een 'politieonderzoek' bezig is. Als stafleden contact met mij zouden opnemen zou ik deze informatie met hen delen, maar ik gok er op dat dit niet zo is. Ik houd dus niks achter.

Zizou wrote:

Ja en zoals ik al zei: Waarom zouden we je zomaar geloven zolang de bewijzen niet gedeeld worden met de crew die dan een ban zou kunnen opleggen? Iedereen kan hier van alles roepen en zeggen dat ie het kan bewijzen.
      Dit is niet waar, want jij had het er niet over dat ik het niet met de crew deelde. Jij had het erover dat ik het hier niet op het forum deelde en daar reageerde ik op dat het niet is toegestaan. In onderstaande quote is het duidelijk dat jij wilt dat ik het bewijs op het forum deel en heb jij het niet over het delen met de crew.

Zizou wrote:

Roepen dat je bewijs hebt, maar het niet delen is in mijn ogen het meest waardeloze wat je kan doen in een discussie. Of deel waar het op gebaseerd is, of roep helemaal niks. Iemand op zijn woord geloven op een online forum waarbij je de persoon niet kent is behoorlijk naïef.
    • BERICHT AAN DE TRAVIAN-PERSOON DIE DE AFSLUITENDE TEKST SCHRIJFT VOOR DE SERVER.

100 dagen heb ik erover gedaan mijn team samen te stellen, mee te nemen om deze server te winnen. Te motiveren, bij elkaar te houden, de strategie te bepalen, doelwitten te selecteren, regio's te claimen. Zonder mijn plan en mijn bijdrage was deze Alliantie nooit op nummer 1 komen staan. Sterker nog, dan had het niet bestaan! Niet alleen wordt mijn naam volledig buiten schot gelaten in de afsluitende tekst. Wat ik jammer vind, maar nog mee kan leven. Het ergste is nog dat jullie gewoon letterlijk 2 stukken dezelfde tekst gecopy-paste waarvan het 1e stuk barst van de fouten.

Jullie hebben honderden misschien wel duizenden euro's verdiend aan ons team deze server en dit is het bedankje dat we krijgen? Een samengesteld stukje copy-paste tekst opgesteld door een dyslecticus? Mijn team verdient 1000x beter!

Jullie bedenken zelf de tijd waarop deze server afloopt, jullie hebben maanden voorbereidingstijd gehad. En dit is waarmee jullie komen? Werkelijk om te janken.
      Ik vind het schandalig, werkelijk ongelofelijk dat dit zo gemakkelijk af wordt gedaan waar meer dan honderden mensen dagelijks tijd, geld en energie in hebben gestopt.

Vind je het gek dat in de loop der jaren de spelersaantallen zijn teruggelopen als je de mensen zo behandeld? Kan niet anders zeggen dan 'schaam je', tegen de mensen bij Travian die de spelersronde op deze manier hebben afgerond. Belachelijk en zwaar triest!

Het zou jullie sieren voor 12 uur vandaag de tekst te herschrijven en daarin de eer te laten toekomen aan de mensen die dat verdienen! Mijn feestvreugde door deze server te winnen is door jullie geklungel wel erg bedrukt. Als dit het enige bedankje is dat we krijgen voor het winnen van deze server (Ook nog geen goud gezien?) en de tekst niet wordt herschreven speel ik van mijn leven geen NL server meer.

Einde Bericht.
      Faro. Leider van niet aeu_ALLY1_name maar van %$#&@ | T F |
    • Ik kan niet anders dan me aan te sluiten bij bovenstaande tekst van Faro, werkelijk beschamend hoe de server geëindigd is...
      Ik heb er niet direct op gereageerd in de hoop dat er een degelijk antwoord vanuit travian kwam, maar dat hier totaal geen reactie op komt zegt eigenlijk al genoeg...