Dag 4 Het labyrinth

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Dag 4 Het labyrinth

Beste spelers,

Nadat ze veilig door de juiste deur waren gegaan, vertelde Nefetari Mark over de riem.

"Deze riem was van Nefertum - de god der genezing - en hij ontcijferde hier het veilige pad door het labyrint naar zijn heiligdom. Er zijn daar 20 kamers. Elke kamer kan slechts één keer bezocht worden en enkel in de juiste volgorde. Ontcijfer de kaart en toon het juiste pad door de kamers (dit kan door de afbeelding te uploaden of gewoon door een tekst antwoord).

Opdracht: Ontcijfer de kaart en toon het juiste pad door de kamers (dit kan door de afbeelding te uploaden of gewoon door een tekst antwoord).

- Grotere kaart

Pssstt!

Forumregels | Spelregels
      Travian: Legends support links
      Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: t4.answers.travian.nl/
      Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

The post was edited 1 time, last by Tovenaar ().

• Ik snap hem echt niet. Vaagste puzzel die ik ooit heb gezien.
      Tevens klopt de beschrijving ook niet. Er zijn 25 kamers, geen 20.
      Heb maar gewoon een leuk figuurtje gemaakt.
      Images
      • vaagsteshitever.png

406.8 kB, 643×591, viewed 28 times
      S3: TGMR | S1: Veto! | S4: Midgets | TT: Doge 2.0 | S6: Plague | S1: Cojones
    • Verwijder mijn vorige inzending maar, als dat mag.

Ik geloof dat ik iets heb gevonden. Dit wordt mijn definitieve inzending.
      Moet wel zeggen, dat als dit klopt, de uitleg van de puzzel erg misleidend is. Ik kreeg de indruk dat je door alle 25 kamers moest op een of andere manier.
      S3: TGMR | S1: Veto! | S4: Midgets | TT: Doge 2.0 | S6: Plague | S1: Cojones
    • Beste spelers,

Hartelijk dank voor jullie deelnamen!

Dit zijn slechts gespiegelde getallen. Dus, als we het rechterdeel van elk teken draaien, zal het in feite een eenvoudige vergelijking zijn.
      Dus na het ontcijferen zal het er zo uitzien.

Gefeliciteerd:
      - SugeKnightKEA
      - Rinusoide
      - Ressme
      - Dark funeral

Forumregels | Spelregels
      Travian: Legends support links
      Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: t4.answers.travian.nl/
      Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
    • Moet zeggen dat ik de omschrijving van de puzzel ook niet al te best vond.
      Ten eerste gaat het om 25 kamers terwijl er wordt aangegeven dat het er 20 zijn, dit wekte bij mij (en bij een aantal anderen) de illusie dat er dus door ten minste 20 kamers moest worden gegaan.

P.s. De tip van de spiegel haalde voor mij een deel van de fun weg.
      NL1 (2015): Bowser - W!cked
      NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
      NL3 (2016-2017): Nemo - FM
      NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
      NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo