kan je held verdwalen?

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Jaa dat kan gebeuren, namelijk wanneer je held langs china over de rand van de aarde loopt dan valt hij ervan af.

Of als hij begint te zoeken naar australië, want we weten allemaal dat australië niet echt bestaat en alleen maar verzonnen is door de overheid.

Maar even serieus, nee je held kan niet verdwalen.
    • Ik ga dit wel onthouden mocht ik ooit iemand travian nog uit moeten gaan leggen. :saint: :saint:

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
      -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
      :love: :love:

• ressme wrote:

Soms gebeurt het wel, dan blijft je avontuur plots op 00:00:00 staan. Dan moet er eerst een postduif naar Duitsland gestuurd worden en ongeveer 3 uur later heb je je held wel terug.
      Dat is alleen in uitzonderlijke gevallen zo.
      Als een MH online is op het moment dat je merkt dat je held niet op de terugweg is, heb je hem vaak binnen 10 minuten terug.
      Anders is het wachten tot een MH of CM online is.
    • Stormer wrote:

als ik mijnheld op die avontuur stuur kan hij dan verdwaalen? iemand heeft medat vertelt maar is datecht zo?
      Mocht je niet door t sarcasme van anderen heen kunnen prikken... het antwoord is dus in principe nee. Als t wel gebeurt, is er sprake van een bug en kun je het beste contact opnemen met multihunter. 't Is handig om je avonturen wel te doen, want je held wordt er sterker van en je kan nuttige items vinden.
    • EINDELIJK weer eens iemand met een voor hem serieuze vraag en dan wordt hij direct weer afgeserveerd. Voor niet beginners best grappige antwoorden, maar een volgende nieuweling bedenkt zich nu nog een keer of hij/zij wel een vraag zal stellen hier op het forum.
      O ja boys. Ik steek nu mij kop boven het maaiveld dus maaien maar.

Maar wel blijven schelden op TG dat hun forum zo stil is. En stil is het. Daar hebben jullie volkomen gelijk in.
      Self-fulfilling prophecy of zo iets.
      Question everything.
      Refuse normality.

The post was edited 1 time, last by MuchachoNL ().

• Denk dat je het 1e antwoord nog even goed moet lezen, na een grapje wordt namelijk gewoon het serieuze antwoord gegeven. Onder afserveren versta ik toch echt iets anders.

P.s. Dit is niet echt een een self-fulfilling prophecy
      NL1 (2015): Bowser - W!cked
      NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
      NL3 (2016-2017): Nemo - FM
      NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
      NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo
    • Inderdaad het goede antwoord is al gegeven (vandaar de 'like' van Tovenaar, anders had hij zelf gereageerd ipv te liken), waarna er nog enkele grappen volgen.
      Zelfs het antwoord van RessMe heeft nog een serieuze lading, omdat dat kan gebeuren en er dan inderdaad ingegrepen moet worden door travian. (weliswaar .nl crew en niet Duitsland)

Mijn antwoord voegt weinig toe, immers was er ook niks meer toe te voegen omdat het juiste antwoord en mogelijke aanvulling al gegeven waren. Daarnaast zet mijn antwoord ook niemand op t verkeerde been.

Andere antwoorden in dit topic zijn dan nog van Muchacho als aanvulling/verbetering op Ressme. Dominique die de andere berichten herhaald en samenvat in 1 bericht. En het geneuzel van Damian wat niks toevoegt en zelfs een beetje onjuist is.

-Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Stormer wrote:

Hahahaha LOL sorry jongens maar deze vraag was eigenlijk maar een grap :D Had niet gedacht dat iemand het serieus zou nemen maar vind het wel grappig xD :thumbsup:
      Saaaaaaaaay whuuuuut :O
      Daarom verdwijnen mensen dus van het forum! Wij goedwillende forumgebruikers die mensen graag willen helpen, worden gewoon voor de gek gehouden. :(

-Roger Stone

Tyl wrote: