MS Paint-tävling: Natarerna!

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• MS Paint-tävling: Natarerna!

Härskaren över Travians länder letar ännu en gång efter en begåvad artist som kan måla om hans hus i Natar-stil. Deltagarna har bara ett krav - för att säkerställa att alla har samma förutsättningar så måste samma verktyg användas!

Så här deltar du i tävlingen:
    • För att vara med i tävlingen måste du använda Microsoft Paint - en program som medföljer alla versioner av Microsoft Windows.
    • För de som har andra operativstystem eller av andra anledningar inte kan använda Microsoft Paint, kan använda det här online-verktyget: Online paint-program
    • Du får endast använda MS Paint-verktyg för att rita en bild med Natar-tema.
    Det är inte tillåtet att använda uppladdade bilder, mönster och delar av bilder. Du behöver inte använda ovanstående bild som mall. Du kan skapa din egen bild med Natar-tema.

Delta i tävlingen och bli den nya kejserliga artisten!

Allmän tävlingsinformation:
    Startdatum/tid:9 maj 2018 kl. 10:00 (svensk tid)
    Slutdatum/tid:15 maj 2018 kl. 10:00 (svensk tid)
    Vinnarna presenteras:16 maj 2018
    Vinnarna väljs av:Travian-teamet
    1a plats:150 guld
    2a och 3e plats:50 guld
    Extra pris:30 guld till det verk som fått flest gillanden
    Guldkupong giltig på:SE-servrar
    Guldkupong giltig till:31 december 2019
    För att kunna vinna måste du:Förutom kraven, ange spelarnamn och server tillsammans med bilden eller skicka detta i PM (via conversations) till mig (om du vill vara anonym).
    Observera: Du måste lämna ditt tävlingsbidrag som ett svar till denna tråd.

Obs! Om du har problem med att ladda upp bilden på forumet så använd ett uppladdningsprogram, tex tinypic.com eller liknande och lägg upp länken i tråden.
  • Självklart vänder sig nataren till mig när han ska få sin borg omålad och självklart väljer han två av vårens inne färger eftersom våra kära nataren är mycket trend medvetna. Tydligen har natarens spejare hört sambons och mitt käbblande om puderrosa och dimrosa kuddar och stålgrå eller graffitigrå utemöbler. Vår still medvetna natar insåg att jag hade mer koll än de flesta och kunde ge dem precis det de eftersträvade! En graffitigrå borg med accent av dimrosa mycket trendigt och det för natarena rakt in i 2018 där de kan anfalla våra vun numera med stil!

Screenshot by Lightshot

Alla vinster skänks till de bättre behövande på chihuahua på server 4. hälsa från mig och ge dem en varm kram!
    During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62 and 63. 8o
    references her

Some nicks I had
    Lejonstjärna
    Bad ghost
    Brittny spers
    Think pink
    Naughty
    Jester
    Gummibjörn

The post was edited 1 time, last by Stellamini ().

• Skåda detta Mästerverk!! Det är så det tåras i ögonen, så vackert är det <3 <3

Senast Avslutade:
    Se1 | Knugas | Sparta
    Se1 | RU486 | SOG
    Se3 | Knugas | Semester
    Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
    Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
    Se4 | Slayer | C.C
    TT kval med Ryssen

• Då var tävlingen avgjord!

På första plats hamnar @Knugas och vinner därmed 150 guld.

På andra plats hamnar @Bad Ghost/Lejon och vinner 50 guld.

@Knugas vinner även 30 guld för flest gillanden av sitt tävlingsbidrag.

Grattis till vinsterna!
    Jag skickar guldkupongerna till er via conversations.

Tack för ert deltagande!

Med vänliga hälsningar
    Ert Travian: Legends-team

The post was edited 1 time, last by Stellamini ().