Oase droppen

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Antwoord toch nog even voor iemand anders die het zelfde probleem heeft. Het kruisje lijk niks te doen maar er komt een timer te staan (dacht 6 uur) en daarna is de oase weer vrij. Het is als je het mij vraagt ook heel slecht aangegeven want ik had het zelfde probleem namelijk. Pas na zo minuut of 5 zag ik dat er een timer liep maar ondertussen wel stuk of 5 keer op het kruisje geklikt..
    • Vrij zeker dat de timer gewoon na het klikken van het kruisje direct onderaan verschijnt.

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
      -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
      :love: :love:

• Klopt je krijg een tabel onderaan je scherm (net even gekeken). Maar het probleem is vooral als niet alles op scherm pas doordat je of op mobiel ben maar ook als je gewoon veel oases om je heen heb zitten. Dan klik je op het kruisje en lijkt het erop dat er niks gebeurt. Vandaar dat ik eerder zei dat het slecht weergegeven is ingame.
    • Bronsgrinder wrote:

Klopt je krijg een tabel onderaan je scherm (net even gekeken). Maar het probleem is vooral als niet alles op scherm pas doordat je of op mobiel ben maar ook als je gewoon veel oases om je heen heb zitten. Dan klik je op het kruisje en lijkt het erop dat er niks gebeurt. Vandaar dat ik eerder zei dat het slecht weergegeven is ingame.
      Ja dat is waar, alleen je kan het natuurlijk op verschillende manieren bekijken. Is het aan travian om de tabellen om te draaien, of is t aan de speler om iets verder te kijken dan zijn/haar neus lang is.
      Persoonlijk is mijn reactie als ik op zo'n kruisje klik en ik zie niet direct op t scherm iets, om even omhoog/omlaag te scrollen.
      Dus ja het kan duidelijker, door bijvoorbeeld de timer in tzelfde tabbeletje te zetten als t kruisje. Alleen, in mijn ogen, is het wel duidelijk genoeg momenteel. Het staat niet op een andere pagina, ander tabblad etc. Het komt onderaan, en soms is onderaan wat verder scrollen als je veel oases om je heen hebt.

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
      -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
      :love: :love:

• Hoi Hoi,

De UI (user interface) zichtbaarheid omtrent oases verlaten is inderdaad niet optimaal. Ik heb de feedback doorgestuurd naar het game center en zij zullen het ontwerp opnieuw bekijken en wellicht in de toekomst verbeteren.

Groet,
      Tovenaar

Forumregels | Spelregels
      Travian: Legends support links
      Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: t4.answers.travian.nl/
      Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!