Kraków - miasto jednego ip !

  • International

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

  • NaT_PL wrote:

    neon wrote:

    Cioleczku, zauważ że opisałem tego gracza jako "posłuszny gracz" a nie jako "szefowa sojuszu"
    To teraz idź młoteczku posłusznie przeprosić tego gracza bo może sobie nie życzył żebyś wklejał gdziekolwiek jego wypowiedzi.
    Tak jak ten:

    tam ujawniłem Nick za to przeprosilem ;) tutaj tego nie zrobiłem, więc przepraszać nie będę:)

    Ale dzięki ze wkleiles jaki to ja kulturalny jestem - nie musiałeś mi pr poprawiać
  • Figo wrote:

    Ciekawe gdzie jeszcze kretuje. Pokaż co na innych czatach piszą ciekawego?
    ja moge wrzucic z czatu PNT, tylko poczekamy aż burza będzie robić rozłam albo Macs bedzie wyzywal wszystkich. Moze Zborek zostanie fanem Arki albo Turek napisze coś ciekawego o Monachium. Póki co tam nudy i nie ma takich kwiatków.
  • marcin1991_PL wrote:

    noname_ wrote:

    Musisz mieć bardzo smutne życie że jedyne co potrafisz robić to całe dnie próbować ośmieszyć lalke. Dobrze że masz internetowych kolegów oraz kółko wzajemnej adoracji. Przynajmniej tutaj możesz poczuć się doceniany budując ego plusami na forum gry.
    lalki nie trzeba ośmieszać, sama to robi ;)
    Do Kierownika Internetu jeszcze sie poskarz, ze cie wywalilam z czatow.
    DOM, FF, Wilki, WTT, PCNN, ZPL, Anarchy, PT




    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Rekrutacja na eMS / MS 2018
  • LaleczkaVooDoo_PL wrote:

    marcin1991_PL wrote:

    noname_ wrote:

    Musisz mieć bardzo smutne życie że jedyne co potrafisz robić to całe dnie próbować ośmieszyć lalke. Dobrze że masz internetowych kolegów oraz kółko wzajemnej adoracji. Przynajmniej tutaj możesz poczuć się doceniany budując ego plusami na forum gry.
    lalki nie trzeba ośmieszać, sama to robi ;)
    Do Kierownika Internetu jeszcze sie poskarz, ze cie wywalilam z czatow.
    podejrzewam że żałuje tego że tam wszedł :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
    Gdyby głupota miała nogi niektórzy na kolanach całowaliby księżyc w tyłek:grimace:
    Piszę dysertację "Wpływ faz księżyca na ilość trolli na FG
    Nie każdy kto skończył KUL jest odrazu człowiekiem
    KUL-turalnym:grimace:
    " Nie wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów dopóki nie skorzystałem z internetu"
    A co jeśli tak naprawdę jesteś idiotą, ale jesteś za głupi, by zdawać sobie z tego sprawę
  • LaleczkaVooDoo_PL wrote:

    marcin1991_PL wrote:

    noname_ wrote:

    Musisz mieć bardzo smutne życie że jedyne co potrafisz robić to całe dnie próbować ośmieszyć lalke. Dobrze że masz internetowych kolegów oraz kółko wzajemnej adoracji. Przynajmniej tutaj możesz poczuć się doceniany budując ego plusami na forum gry.
    lalki nie trzeba ośmieszać, sama to robi ;)
    Do Kierownika Internetu jeszcze sie poskarz, ze cie wywalilam z czatow.
    dlaczego mnie wywaliłas ? Bo mnie niesłusznie oskarżyłas o cos czego nie zrobiłem co mnie ruszyło... nie warto byc na czatach u takiego kogoś (kłamcy i manipulanta) poza tym konto pod ktore gram nie ma nic wspólnego z Anarchy wiec nie widzę sensu bycia na tych czatach ;)
  • 'Oskarzenie" bylo zartem, ze stosowna emotka, wskazujaca, ze to zart na koncu, ale i tak potrafiles z tego zrobic wycie i gownoburze na 2 godziny. Btw to na tym czacie zapomnialam, ze jestes, wyprosilam Cie duzo wczesniej z rownoleglego, za szkalowanie i klamstwa, opowiadales tam o jakichs klotniach z czata organizacyjnego przed eMS i o tym, ze mnie frog stamtad wywalil, wyszlam sama i akurat nie z powodu froga, tylko twoich bluzgow i napinek + domagania sie przez Arka z R kwadratu 400 na 400 dla 30 kont.
    Na poprzednich eMS jak pamietam, tez zamieniales w szambo wszystkie czaty, do jakich ktos byl tak naiwny, by cie dodac. Po prostu nie moze byc z twoim udzialem zadnego czatu, bo natychmiast zaczynasz wyc i bluzgac, sam siebie nakrecajac. Nie jest nam ze soba po drodze i nigdy nie bedzie, dla pieniaczy forumowo czatowych neon ma jakis czat, tam pasujesz.
    DOM, FF, Wilki, WTT, PCNN, ZPL, Anarchy, PT




    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Rekrutacja na eMS / MS 2018
  • Jak tak czytam post powyżej to wydaje mi się że poprostu ma gdzieś zapisany w dokumencie i tylko inne nicki co rusz wstawia

    W sumie widzę to tak :
    Kodeks Lalki
    1) nie będziesz miał innych bogów przede mną
    2) kto nie ze mną ten wróg
    3) ja zawsze mam rację
    4) jeśli ktoś ma inne zdanie to jest tylko trollem wrzaskunem i szczekaczem
    5) jeśli nie uda mi się zaspamować graczy to zostają unliki
    6) ja nie popełniam błędów ,nie szkaluje i nie kłamię
    Jeśli coś pominąłem to sorry :whistling:
    Ale cóż ja jestem z tęczowej ekipy Neona :thumbsup:

    Gdyby głupota miała nogi niektórzy na kolanach całowaliby księżyc w tyłek:grimace:
    Piszę dysertację "Wpływ faz księżyca na ilość trolli na FG
    Nie każdy kto skończył KUL jest odrazu człowiekiem
    KUL-turalnym:grimace:
    " Nie wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów dopóki nie skorzystałem z internetu"
    A co jeśli tak naprawdę jesteś idiotą, ale jesteś za głupi, by zdawać sobie z tego sprawę

    The post was edited 1 time, last by Aureus ().

  • LaleczkaVooDoo_PL wrote:

    'Oskarzenie" bylo zartem, ze stosowna emotka, wskazujaca, ze to zart na koncu, ale i tak potrafiles z tego zrobic wycie i gownoburze na 2 godziny. Btw to na tym czacie zapomnialam, ze jestes, wyprosilam Cie duzo wczesniej z rownoleglego, za szkalowanie i klamstwa, opowiadales tam o jakichs klotniach z czata organizacyjnego przed eMS i o tym, ze mnie frog stamtad wywalil, wyszlam sama i akurat nie z powodu froga, tylko twoich bluzgow i napinek + domagania sie przez Arka z R kwadratu 400 na 400 dla 30 kont.
    Na poprzednich eMS jak pamietam, tez zamieniales w szambo wszystkie czaty, do jakich ktos byl tak naiwny, by cie dodac. Po prostu nie moze byc z twoim udzialem zadnego czatu, bo natychmiast zaczynasz wyc i bluzgac, sam siebie nakrecajac. Nie jest nam ze soba po drodze i nigdy nie bedzie, dla pieniaczy forumowo czatowych neon ma jakis czat, tam pasujesz.
    nie, nie było żartem i nie masz za grosz odwagi aby sie do tego przyznać, było oskarżeniem za ktore pózniej przepraszałas. Dobrze, ze wyszłaś. Nikt cie tam nie chciał gdyz STANDARDOWO nic sensownego nie wnosiłas tam nic do dyskusji: jedynie bulgot, kłamstwa, pomówienia oraz manipulacje czyli to co masz do zaoferowania do dnia dzisiejszego. Kont u arka jest więcej niz 30 i domagałem sie innych kord niz cała ćwiartka -/- co mogę potwierdzić screenami- kolejne kłamstwo ;) Na poprzednich eMS nie miałem czasu siedzieć na czatach gdyz kręciliśmy loko wiec mogłem
    Zaglądać jedynie od święta + pózniej byłem ponad 2 tyg za granica na wakacjach (bez skype). No tak, nie jest nam po drodze gdyz ja nie umiem: drwić, bulgotać, oskarżać, manipulować i przede wszystkim KŁAMAĆ tak jak ty, w sumie to chyba jesteś w tym najlepsza wiec z nikim nie jest ci po drodze.

    The post was edited 1 time, last by marcin1991_PL ().

  • Na walnym zgromadzeniu kapituła tęczowej ekipy Neona postanowiła uhonorować za zasługi na rzecz psucia atmosfery na forum dwoma orderami Lalkę

    Gdyby głupota miała nogi niektórzy na kolanach całowaliby księżyc w tyłek:grimace:
    Piszę dysertację "Wpływ faz księżyca na ilość trolli na FG
    Nie każdy kto skończył KUL jest odrazu człowiekiem
    KUL-turalnym:grimace:
    " Nie wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów dopóki nie skorzystałem z internetu"
    A co jeśli tak naprawdę jesteś idiotą, ale jesteś za głupi, by zdawać sobie z tego sprawę
  • marcin1991_PL wrote:

    LaleczkaVooDoo_PL wrote:

    'Oskarzenie" bylo zartem, ze stosowna emotka, wskazujaca, ze to zart na koncu, ale i tak potrafiles z tego zrobic wycie i gownoburze na 2 godziny. Btw to na tym czacie zapomnialam, ze jestes, wyprosilam Cie duzo wczesniej z rownoleglego, za szkalowanie i klamstwa, opowiadales tam o jakichs klotniach z czata organizacyjnego przed eMS i o tym, ze mnie frog stamtad wywalil, wyszlam sama i akurat nie z powodu froga, tylko twoich bluzgow i napinek + domagania sie przez Arka z R kwadratu 400 na 400 dla 30 kont.
    Na poprzednich eMS jak pamietam, tez zamieniales w szambo wszystkie czaty, do jakich ktos byl tak naiwny, by cie dodac. Po prostu nie moze byc z twoim udzialem zadnego czatu, bo natychmiast zaczynasz wyc i bluzgac, sam siebie nakrecajac. Nie jest nam ze soba po drodze i nigdy nie bedzie, dla pieniaczy forumowo czatowych neon ma jakis czat, tam pasujesz.
    nie, nie było żartem i nie masz za grosz odwagi aby sie do tego przyznać, było oskarżeniem za ktore pózniej przepraszałas. Dobrze, ze wyszłaś. Nikt cie tam nie chciał gdyz STANDARDOWO nic sensownego nie wnosiłas tam nic do dyskusji: jedynie bulgot, kłamstwa, pomówienia oraz manipulacje czyli to co masz do zaoferowania do dnia dzisiejszego. Kont u arka jest więcej niz 30 i domagałem sie innych kord niz cała ćwiartka -/- co mogę potwierdzić screenami- kolejne kłamstwo ;) Na poprzednich eMS nie miałem czasu siedzieć na czatach gdyz kręciliśmy loko wiec mogłemZaglądać jedynie od święta + pózniej byłem ponad 2 tyg za granica na wakacjach (bez skype). No tak, nie jest nam po drodze gdyz ja nie umiem: drwić, bulgotać, oskarżać, manipulować i przede wszystkim KŁAMAĆ tak jak ty, w sumie to chyba jesteś w tym najlepsza wiec z nikim nie jest ci po drodze.
    Czat dowodcow mamy gdzie indziej, skypowy bluzgaczu - tam gdzie ciebie nie ma. Niczego sie nie mogles domagac, bo nic nie masz do gadania, nie jestes i nie byles osoba decyzyjna w zadnym temacie zwiazanym z EMS / MS, jak rowniez niczego przy tobie sie nie da napisac, zebys nie lecial robic plot "na zewnatrz", tak wiec dawaj sobie screeny z czata organizacyjnego, jak musisz - w sam raz pasuja do tego tematu, jak ty poziomem i zachowaniem do jego autora - i tak nic waznego nikt przy tobie nie pisal i nie napisze.

    Rozumiem, ze kopniecie w tylek boli, ale u nas jest door selekcja, ty jej nie przeszedles, pogodz sie z tym i zajmij sie gra, jesli potrafisz, a jak nie potrafisz / nie chcesz, to bieganiem za mna po forum razem z trollami i innymi kopnietymi w zad z powodu pieniactwa i obrzucaniem blotem + unlajkowaniem. ;]

    Jak mowi przyslowie, psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
    DOM, FF, Wilki, WTT, PCNN, ZPL, Anarchy, PT




    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Rekrutacja na eMS / MS 2018
  • LaleczkaVooDoo_PL wrote:

    marcin1991_PL wrote:

    LaleczkaVooDoo_PL wrote:

    'Oskarzenie" bylo zartem, ze stosowna emotka, wskazujaca, ze to zart na koncu, ale i tak potrafiles z tego zrobic wycie i gownoburze na 2 godziny. Btw to na tym czacie zapomnialam, ze jestes, wyprosilam Cie duzo wczesniej z rownoleglego, za szkalowanie i klamstwa, opowiadales tam o jakichs klotniach z czata organizacyjnego przed eMS i o tym, ze mnie frog stamtad wywalil, wyszlam sama i akurat nie z powodu froga, tylko twoich bluzgow i napinek + domagania sie przez Arka z R kwadratu 400 na 400 dla 30 kont.
    Na poprzednich eMS jak pamietam, tez zamieniales w szambo wszystkie czaty, do jakich ktos byl tak naiwny, by cie dodac. Po prostu nie moze byc z twoim udzialem zadnego czatu, bo natychmiast zaczynasz wyc i bluzgac, sam siebie nakrecajac. Nie jest nam ze soba po drodze i nigdy nie bedzie, dla pieniaczy forumowo czatowych neon ma jakis czat, tam pasujesz.
    nie, nie było żartem i nie masz za grosz odwagi aby sie do tego przyznać, było oskarżeniem za ktore pózniej przepraszałas. Dobrze, ze wyszłaś. Nikt cie tam nie chciał gdyz STANDARDOWO nic sensownego nie wnosiłas tam nic do dyskusji: jedynie bulgot, kłamstwa, pomówienia oraz manipulacje czyli to co masz do zaoferowania do dnia dzisiejszego. Kont u arka jest więcej niz 30 i domagałem sie innych kord niz cała ćwiartka -/- co mogę potwierdzić screenami- kolejne kłamstwo ;) Na poprzednich eMS nie miałem czasu siedzieć na czatach gdyz kręciliśmy loko wiec mogłemZaglądać jedynie od święta + pózniej byłem ponad 2 tyg za granica na wakacjach (bez skype). No tak, nie jest nam po drodze gdyz ja nie umiem: drwić, bulgotać, oskarżać, manipulować i przede wszystkim KŁAMAĆ tak jak ty, w sumie to chyba jesteś w tym najlepsza wiec z nikim nie jest ci po drodze.
    Czat dowodcow mamy gdzie indziej, skypowy bluzgaczu - tam gdzie ciebie nie ma. Niczego sie nie mogles domagac, bo nic nie masz do gadania, nie jestes i nie byles osoba decyzyjna w zadnym temacie zwiazanym z EMS / MS, jak rowniez niczego przy tobie sie nie da napisac, zebys nie lecial robic plot "na zewnatrz", tak wiec dawaj sobie screeny z czata organizacyjnego, jak musisz - w sam raz pasuja do tego tematu, jak ty poziomem i zachowaniem do jego autora - i tak nic waznego nikt przy tobie nie pisal i nie napisze.
    Rozumiem, ze kopniecie w tylek boli, ale u nas jest door selekcja, ty jej nie przeszedles, pogodz sie z tym i zajmij sie gra, jesli potrafisz, a jak nie potrafisz / nie chcesz, to bieganiem za mna po forum razem z trollami i innymi kopnietymi w zad z powodu pieniactwa i obrzucaniem blotem + unlajkowaniem. ;]

    Jak mowi przyslowie, psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
    czat dowódców niech bedzie gdzie indziej, nie interesuje mnie on. Tak samo jak nie prosiłem o wrzucenie ma czat eMS. Ja o niczym nie decydowałem, jedynie czasem cos zaproponowałem czy tez odniosłem sie do mapek, ktore powstawały przed startem a jeśli chodzi o herezje płynące od ciebie to trudno było nie zareagować , chociażby ta o 30 kontach na całej -/- o_O co jest oczywiście kłamstwem, gdyz Arek pisał o grancy ćwiartek -/- z +/- do danych kord. A dlaczego uciekł na -/- ? Możesz sie pochwalić jakimi debilnymi decyzjami wtedy zablysnelas, ze ekipa PL R postanowiła sie usunąć z twojego sąsiedztwa a nawet z ćwiartki w której jesteś :) jeśli chodzi o pisanie na zewnątrz czy tez za plecami to mistrzynią jesteś ty, po usunięciu mnie z czatu otrzymywałem wiele screenow z twojego bulgotu za plecami takze nie oskarżaj innych o cos z czego sama słyniesz ;) nie kopnięcie w tyłek a pójście mi na rękę- nie mam zwyczaju przebywania w jedynym towarzystwie z do tego stopnia fałszywym osobnikiem jakim jesteś ty ;) Nie twoja rzecz czym ja sie zajmuje, konto pod ktore gram bije na głowę twoje marniutkie konto takze lepiej sama wez sie do roboty zanim zaczniesz udzielać dobrych rad :) i nie psy szczekają a ty- największy forumowy szczekaczo-kłamca :D