Nycklar till Pandora

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Nycklar till Pandora

Hej!

Jag har fått nycklar till Pandora-betan och jag tänkte dela med mig av dem till skandinaviska spelare.

Jag vet inte om ni har hört om Legends on Tour men jag var en av de tio inbjudna spelarna och vi fick veta en hel del om Path to Pandora i förväg. Det har varit hårt att vara tvungen att hålla tyst om alla nyheter och jag kan fortfarande inte dela med mig av dem - men lugn - på måndag är det dags!

En del av det som händer är exklusivt för Annual special men andra nyheter är tänkta att bli standard för Travian Legends. En del är föreslagna av oss som var med i München.

Och här kommer det viktiga: Detta måste testas! Er medverkan behövs! Går de nya funktionerna att använda på ett bra sätt? Förhindrar de fusk? (De av oss spelare föreslagna ändringarna) Leder de till buggar som måste åtgärdas? Och vad tycker ni om årets special som verkligen är specialspecial =)

Travian är ett gammalt spel, byggt på gammal kod, och ibland går det bara inte att förutse vad som kommer att hända när man går in och petar på den. Det är många som var upprörda av snön i vintras och satt den i samband med en massa nya buggar. Nu var det faktiskt inte snön som orsakade detta utan att man gick in i den gamla koden och la till nya fonter samtidigt. Att ändra i spelet är mer komplext än man kan tro och följderna är svåra att förutse.

Av den orsaken är det jätteviktigt att vi spelare hjälper till att utvärdera förändringarna så att eventuella buggar kan åtgärdas innan Path of Pandora släpps på riktigt i september. Ni kan läsa mer om detta här.

Jag skulle gärna se ett gäng svenska spelare samlas i en ally på betan och erbjuder därför nycklar till den/de ledare som vill samla ihop ett gäng och spela. Förutom de 100 guld som varje spelare får i starten bidrar jag med ytterligare 30 guld.

Jag har inte tid att spela själv (pga Tournamentet) men skulle gärna hänga på ett konto som dual, helst offensivt, för offare kommer att få det extra roligt =)

Svara i den här tråden eller kontakta mig via pm eller på skype!

PS. Tänker ni spela "riktiga" Pandora i september kan det vara bra att veta vilka strategier som behövs, för det blir verkligen annorlunda! DS.

A newspaper about Travian since 2009

Best analytic 2017.com