Lopputulos: Tunnustelija

• Lopputulos: Tunnustelija

Hänen Keisarilliselle Korkeudelleen,

Kuuluisa esi-isänne oli todellakin lahjakas. Oli vain puhtaasta tuurista kiinni, etten jäänyt labyrinttiin ikuisiksi ajoiksi. Vältyin lisäämästä omia luitani labyrintissä jo lojuneiden joukkoon. Mutta suurin ihme odotti minua lopussa.

Juuri labyrintin uloskäynnin kohdalla, oli pieni mökki, jota koristivat sotanorsujen kuvat – Ensimmäisen Sepän mieliyksiköt – ja lopulta ymmärsin matkani olevan päätepisteessään.

Henkeä pidätellen, astuin mökkiin. Se oli tyhjä. Tai. Melkein tyhjä. Nuori poika – gallialainen tunnustelija – oli sisällä. Hän katsoi minua suurin silmin, peläten kuollakseen.Vasta silloin muistin, etten ollut laittanut tyypillistä valeasuani päälle metsässä, ja matkustin normaaleissa nataarivaatteissani.

"En ole koskaan nähnyt nataaria läheltä", poika sanoi ääni väristen, "minun nimeni on Edward. Ja nähtävästi etsimme samaa päiväkirjaa, emmekös vain?"

• Shu: Kaukana Kotoa -seikkailusarja saatiin päätökseensä.

Lopuksi arvomme 5 voittajaa niiden 5 pelaajan keskuudesta, jotka selvisivät seikkailusarjan looppuun saakka vähintään kolmella oikealla vastauksella.

Nämä viisi loppuun selvinnyttä pelaajaa ovat:

@SadSam_FI

@Naali

@nottis

@minapamina

@alea

Jännitys tiivistyy...

Arpaonni suosii jokaista! Onnittelut!

Kultakupongit saapuvat yksityisviesteinä tovin päästä.