Ingame taal- en spelfouten

• Chickenz wrote:

Zinsconstructieniveau eerste leerjaar :p
    Doel meer op t feit dat ik 3 keer kan stichten met een residentie... :P

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
    :love: :love:

• Hallo [ingamenaam],

Je bent uitgenodigd door [ingamenaam] om de alliantie [ally] te joinen.

Om de uitnodiging te accepteren ga naar de ambassade en treed to toe de alliantie. Ale je nog geen ambassade (mist iets) dien je deze te bouwen voordat je kunt toetreden.

Veel plezier en succes.

Niet zo'n best berichtje. Dit is op nl19 geen idee of daar nog een verschil tussen zit.

-Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Bij de marktplaats, als je coördinaten invult waar geen dorp ligt, krijg je de volgende melding:

Op deze coördinaten bevind zich geen dorp.

Moet 'bevindt' zijn.
    S3: TGMR | S1: Veto! | S4: Midgets | TT: Doge 2.0 | S6: Plague | S1: Cojones
    S2: HELLAS
  • Geen idee of t al ergens genoemd is (vast wel), maar:

Om een nieuw dorp te stichten heb je een Paleis niveau 10 of 20 en 3 kolonisten nodig. Om een dorp over te nemen heb je een Paleis niveau 10 of 20 en 3 kolonisten nodig.

Staat nu als uitleg in de residentie. Dus soort van opgelost denk ik?

-Roger Stone

Tyl wrote:

• BlaxXx` wrote:

Geen idee of t al ergens genoemd is (vast wel), maar:

Om een nieuw dorp te stichten heb je een Paleis niveau 10 of 20 en 3 kolonisten nodig. Om een dorp over te nemen heb je een Paleis niveau 10 of 20 en 3 kolonisten nodig.

Hoii BlaxXx,

Deze fout is verholpen.

Paleis:
    Het paleis is een uniek gebouw. Je kunt er maar één bouwen in jouw hele rijk en je kunt dat dorp tot hoofddorp benoemen. Het beschermt het dorp tegen aanvallen van de vijand. Eenheden die een nieuw dorp kunnen stichten of bestaande dorpen kunnen overwinnen, kunnen hier worden opgeleid.

Daarnaast geeft een paleis een uitbreidingsplek op niveau 10, 15 en 20.

Residentie:
    De Residentie beschermt het dorp tegen aanvallen van de vijand. Je kunt per dorp één residentie bouwen. Eenheden die een nieuw dorp kunnen stichten of bestaande dorpen kunnen overwinnen, kunnen hier worden opgeleid.

Daarnaast geeft de residentie een uitbreidingsplek op niveau 10 en 20.

Groet,
    Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: t4.answers.travian.nl/
    Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
  • Tovenaar wrote:

BlaxXx` wrote:

Geen idee of t al ergens genoemd is (vast wel), maar:

Hoii BlaxXx,
    Deze fout is verholpen.

Paleis:
    Het paleis is een uniek gebouw. Je kunt er maar één bouwen in jouw hele rijk en je kunt dat dorp tot hoofddorp benoemen. Het beschermt het dorp tegen aanvallen van de vijand. Eenheden die een nieuw dorp kunnen stichten of bestaande dorpen kunnen overwinnen, kunnen hier worden opgeleid.

Daarnaast geeft een paleis een uitbreidingsplek op niveau 10, 15 en 20.

Residentie:
    De Residentie beschermt het dorp tegen aanvallen van de vijand. Je kunt per dorp één residentie bouwen. Eenheden die een nieuw dorp kunnen stichten of bestaande dorpen kunnen overwinnen, kunnen hier worden opgeleid.

Daarnaast geeft de residentie een uitbreidingsplek op niveau 10 en 20.

Groet,
    Tovenaar

?

-Roger Stone

Tyl wrote:

• Dat het in dit geval om de pagina train ging, hoef je niet te ruiken. Dat had je gewoon kunnen lezen/zien.
    NL1 (2015): Bowser - W!cked
    NL1 (2016): Alfabet - Het Toetsenbord!
    NL3 (2016-2017): Nemo - FM
    NL5 (2016-2017): Deadpool - The Purge
    NL1 (2017-2018): Acid Rain - Vertigo
  • MuchachoNL wrote:

Als je dat niet in de eerste melding zet, hoe moeten wij dat dan ruiken? ;)
    Omdat de door jullie verholpen tekst iets was van:

Met residentie kan je dorp stichten bij 10, 15 en 20.

De tekst die ik plaats komt overduidelijk niet overeen met jullie 'verholpen' tekst.

Daarnaast kwam jouw reactie pas nadat ik een afbeelding had gepost. En als je dan durft te vragen 'hoe moeten wij dat dan ruiken?', vraag ik me wederom af wat de crew aan het doen is. Je wilt graag rugnummers en dingen die de crew fout doen:
    MuchachoNL is blijkbaar te incapabel om berichten goed te lezen, en reageert dan vanuit zijn crew functie vrij bot.
    Stuur die klacht maar door naar Tovenaar ofzo, of print em uit en hang em aan de muur.

-Roger Stone

Tyl wrote:

• Geen idee of dit al eens gemeld is, maar op de veilingen heet een kleine map sinds een tijdje 'kleine kaart'. Maar de gewone map heet nog gewoon 'Map.' Ook bij je helditems staat er gewoon overal map.
    S3: TGMR | S1: Veto! | S4: Midgets | TT: Doge 2.0 | S6: Plague | S1: Cojones
    S2: HELLAS