Minke CM Team Lead

• Member since Sep 18th 2013
  • Last Activity:
Profile Hits
2,202

The blacksmith once again looked at the parchment a visitor had just given him.
There was nothing particularly unusual about this order – to decorate armor and a weapon with an emblem... ⚔️ #ShadowEmpires

Curious to know more? ➡️ Follow the story!⬅️

• En nu ik dr toch ben:
    1. Voorheen werd ik, als ik op een leeg veld in een dorp klikte, via het gebouwoverzicht (door op het betreffende gebouw te klikken) direct naar de travian answers pagina gestuurd met de info over dit specifieke gebouw. Helaas kan dat ineens niet meer? Heb je enig idee of deze, toch wel handige optie, nog weer terugkeert?
    2. Op Travian answers zie ik, bij berekeningen, nogal eens het teken '^', bijvoorbeeld bij de Dorpsmuur (Romeinen): 'De bonus gegeven aan je troepen door de muur in percentage is (1.03^level)*100.' Kan je me, in Jip en Janneke, vertellen wat dit teken doet in de formule?
    Ik heb er al menig keer op het net naar gezocht maar als wiskundig symbool kan ik er niks mee?
    • 1 - Ik zal hier verder over informeren of dit bekend is als bug ja of te nee. Dank voor deze melding.
      2 - Dat symbool heeft betrekking tot het berekenen met machten. Alleen kunnen we in dit geval niet een getal als superscript invoegen en wordt ^ gebruikt. Ik heb ook even op google gekeken en dit is inderdaad niet algemeen bekend. Ikzelf ken het uit mijn eigen studie waar (helaas) veel wiskunde en fysica in verweven zat.
  • Hoi Minke,
    In je post wbb.forum.travian.com/index.ph…ostID=7981639#post7981639 staat bij het een na laatste punt: 'De eerste paar veilingen van een item zijn niet langer beveiligd tegen fraude.'
    Kan je me vertellen waarom dit is gebeurd of waar ik hierover, inhoudelijk, meer kan lezen?
    mvg,
    Kees
    • Hoi,

Er was een bug op de servers waardoor nieuwe tier items bijvoorbeeld of op een net gestarte server alle items geblokkeerd werden door het anti fraude systeem. Er zit dan een max bedrag van 2001 zilver aan vast. Op NL hebben wij hier geen last van gehad maar op bepaalde servers zaten spelers direct aan het anti fraude systeem. Dit is hiermee nu opgelost.

Groeten,
      Minke
  • Hoi Minke, gisteren zou de uitslag zijn van de valentijn wedstrijd maar die is nog niet geweest!
    • Hallo. Klopt, ik ben later dan normaal in verband met ziekte. Ik zal morgen zo spoedig mogelijk de uitslag bekend maken. Excuses en dank voor het geduld en begrip in de tussentijd.
  • Hoi Minke, Kan het zijn dat er een error in die enquête zit? Bij de vraag 3: "3. What tribe do/did you play on your favorite Travian: Legends server? *"voerde ik in Roman maar steeds geeft hij aan: "This question is required". Dus dan maar geen enquête invullen?
    mvg,
    Kaas
    • Hallo, Oh dat is wel vreemd, heb hem zelf ook ingevuld en ik speel ook Romein en had geen probleem verder. Ook als je helemaal opnieuw begint? Of nog een 2e optie invult?
  • Minke , Een ander type vraag dan dat je wellicht gewoon bent. Ik vroeg me af wat kost het starten en uitzitten van een server aan travian dus van begin tot einde wat is de kostprijs hiervan? Is dat een vraag waarop je me denk je een antwoord kan geven? Alvast bedankt voor je moeite!

N.
    • Hallo, ik heb even rondgevraagd maar helaas kan ik deze vraag niet beantwoorden. Dit soort onderwerpen mag ik namelijk niet publiekelijk bespreken :)

Minke
    • Kan je het me niet prive vertellen Minke ☺ plzzz :P
  • Kan jij mij een antwoord geven op volgende forum post/vraag?

wbb.forum.travian.com/index.ph…9347-oases-vlak-na-start/

Alvast bedankt Minke!
    • Ik heb de vraag voorgelegd bij Jake de Game Designer - hij moet een zeker antwoord kunnen geven. Ik twijfel nu namelijk zelf ook. Zodra ik een reactie heb zal ik de post beantwoorden zodat iedereen het kan zien. :)
  • Kan die nieuwe update ongedaan gemaakt worden?
    Het ziet er niet uit, we spelen geen Grepolis!!!
    • De update zal niet ongedaan worden gemaakt, maar ik zal zeker alle feedback verzamelen en doorgeven :)
    • Nou, als er gehoor wordt gegeven aan de feedback, neem ik aan dat die oude lay-out eerder terug komt als dat dit blijft staan. En ook gewoon tijdens een lopende server...
  • Het Nederlandse Travian: Legends team wenst je een goed, maar vooral gezond en gelukkig 2019!

Je bedoelt 2020 :P
    • Dat zal me leren tijdens ziekte iets alsnog te posten! :D Dank voor de melding, heb het aangepast!
  • Vind het geen vergoeding die 100 goud. Tevens wordt er verteld dat er vannacht pas weer gespeeld kan worden als 90% slaapt. De andere 10% kan dan lekker GS stelen
    • Ik zal de feedback over de compensatie doorgeven. Wat betreft dat er vanaf vannacht weer gespeeld kan worden? Ik heb nog geen tijdsindicatie gekregen. Zodra ik dit wel heb zal ik dit melden op het forum. Ik weet niet waar deze informatie over 'vannacht' staat geschreven?
  • Ik neem dat we een aantal uren voor de server online komt en dan bedoel ik dus ook echt een aantal uren dit bekend gemaakt wordt ?! Anders krijg je situatie sommige spelers kijken wel andere niet en dan is de server er al weer.
    • Helaas is dat in deze situatie niet mogelijk om te ver vooruit te kijken. Ik heb nog geen informatie gekregen over een tijdsindicatie en kan niet zeggen hoever in het vooruit dit gedaan zal worden.
  • 100 goud???? Is dit een mop? Voor 36u verloren tijd?
  • Hello how are you ? Why don't you have Persian? Please suggest to add Persian language.
  • Ha die Minke, ik heb een vraag: moet je bij de Wijze Woorden je daadwerkelijke huidige stam invullen? Of mag je een willekeurige stam kiezen waarmee je in het verleden gespeeld hebt?
    • Hoi Drama Queen, je mag van mij een willekeurige stam invullen. Succes!
  • Beste Minke, jullie eigen deadline van 11 juni als moment van bekendmaking van de uitslag van aflevering 5 van De Ultieme Strijd is reeds verlopen. Dus ik vroeg me af waarom deze resultaten nog niet bekend gemaakt zijn?
    • Hallo Sikander, excuus voor de late reactie ik kom net terug van 2 weken vakantie. De uitslag van de wedstrijd is inmiddels bekend gemaakt en er is contact met de winnaars opgenomen. Groeten, Minke
  • .
  • Hoi Minke, waarom staat er "disabled" achter mijn oplossing van aflevering 4 ?
    • Alle antwoorden zijn altijd verborgen zodat men niet kan 'afkijken'. Wanneer de wedstrijd is afgelopen zullen ze allemaal zichtbaar zijn.
  • De Ultieme Strijd - Aflevering 4: De Bijeenkomst!
    postimg.cc/T5Gy4Szj
    Wopper op NL1
    • Hallo, graag posten in de thread. Een antwoord op mijn profiel pagina telt niet mee :)
  • Wanneer begint er eindelijk weer eens een nieuwe server?
    • Daar heb ik op dit moment nog geen informatie over. Zodra ik iets weet zal er een aankondiging worden gemaakt.
  • NL2 een slowserver? Met een verwachte tijdsduur van 4-5 maanden? Hoe kan dit?
    • Door een typefout te maken ;) Is inmiddels aangepast!
    • Prima Minke. Dank je wel voor de reactie
  • Ik weet niet hoe ik je een pb moet sturen, maar ik heb 2 vragen over je bericht "start NL2"
    • Als dit over de verwachte tijdsduur is - typefout van mijn kant. Is inmiddels aangepast.
    • Klopt :) Maar er staat ook nog onder de afbeelding dat de server start op 7 december 2018... ;)
    • Ugh, ik moet denk ik stoppen met meerdere dingen tegelijk te doen ;) Dankje voor het melden!

tg_TL-DQ4_970x250_181126.jpg