big bang team_US Philosopher

• Member since Mar 24th 2015
Profile Hits
267
After the holiday break, we are opening again the suggestion channel on Public Suggestions Board that gets updated on weekly basis.

The process is the following:
🔸 First, discuss your suggestion with the community in the #💬│suggestions-discussions channel
🔸 Once the suggestion is final and contains all the details post it in the #🎮│suggestions channel
🔸 A team member will review the suggestion and either give feedback or add the suggestion to the #📋│suggestions-vote channel
🔸 Around once per week the voted suggestions are evaluated by Game Design, a note is added on the Trello Board and they are moved to the most suitable list within the board.

Please note:
🔹 Suggestions may take up to 4 days to be processed (depending on the team availability)
🔹 Do NOT place more than one suggestion per message in the #🎮│suggestions channel
  • big bang team_US

Replied to a comment by Degenerado on big bang team_US’s wall.
    Wall Reply
    Si, hay estamos con unos amigos, acabe top1 off en el h2 al final, el h5 va a estar durisimo, se ven al menos 6 bloque de 3 o mas embajadas
  • big bang team_US

Replied to a comment by Degenerado on big bang team_US’s wall.
    Wall Reply
    Donde te metes? Estas en algun server? Te perdiste un gran final de H2 macho, al final logre el bicampeonato con mi team
  • big bang team_US

Replied to a comment by big bang team_US on KingGalex_ES’s wall.
    Wall Reply
    En ñam numca llegue a jugar pero en esos tiempos pasados jugue en unas buenas alianzas como acuna, sar, acme, disney, marte, y para mi la mas grande ranlew, es probable que hayamos coincidido en alguno pero me falla la memoria asi que ni recuerdo que…
  • big bang team_US

Replied to a comment by big bang team_US on KingGalex_ES’s wall.
    Wall Reply
    Na, igual es la misma ally pero yo hablaba de tiempos muy pasados, cuando se jugaba a travian de verdad, 2017 ya es la era moderna donde todos los vegestorios intentamos dejar de jugar por aburrimiento pero no lo conseguimos por el vicio jejeje
  • big bang team_US

Wrote a comment on KingGalex_ES’s wall.
    Wall Comment
    Buenas, ote uba cosa, me parecio leer por aqui pero no lo encuentro, que tu jugaste en disney? 🙄🙄, no se si hablamos de la misma y la misma epoca pero capaz coincidimos, es la disney donde la voz la llevaba sr.lobito? Recuerdo pocos nombres, yo…
  • big bang team_US

Wrote a comment on big bang team_US’s wall.
    Wall Comment
    Perdona, acabo de leer el mensaje, soy poco de foro jeje
    Acabo de entrar con 4 amigos mas a reventar el server, veremos a donde llegamos, no estoy en vuestro cuadrante porque tu seras 3degenerados o algo asi y estas en rl -/+ con wolf
    Nosotros por ahora…