urdd Artisan

• Member since Jan 14th 2018
  • Last Activity:
  • Thread TS 5 Talk
Profile Hits
134
  • Kom van je stok, dikke wip kip :)
  • Beste Urdd,

Toen jij mij laatst aansprak, wist ik niet wat mij over kwam. Meent hij dit nu echt, kiest hij mij (en misschien nog iemand anders)?

Op Travian gaat het leven niet altijd over rozen... en dus hoef je ook niet alles wat er gezegd wordt te geloven. Ik ben er de laatste jaren wat sceptisch door geworden, in sommige gesprekken wat verlegen zelfs misschien (al die wijze mannen :love: ). En ik zei daarom nog zo..."wellicht", en ik dacht "ik ga hier toch niet serieus over nadenken????". Maar ik heb er sinds afgelopen Dinsdag alleen maar over liggen piekeren en dacht steeds "kun jij het gesprek niet beginnen?". Echter, misschien moet ik niet alles aan jou moeten overlaten....

Eerlijk is eerlijk. Ik kan niet wachten tot dat wij (en misschien iemand anders) eindelijk onze vleugels zullen uitslaan. Met onze held op avontuur, langs oases, bijzondere schatkamers en wereld wonders. Ik op jou eieren zitten... en jij eieren voor je geld kiezen. Want zo gaat dat tussen ons, dat is het hele eieren eten. Het zouden wij (en misschien iemand anders) ook niet zijn als we niet gewoon bleken aan te modderen :whistling: . Druipend langs de keizers zijn gezicht. Jij die nors naar hem kijkt, ik die vriendelijk en verontschuldigend naar hem lacht... maar wat is het toch eigenlijk een (bon)aparte he..

Ik heb drie woorden voor je "Ja ik wil!". En dan zit je plots voor eeuwig (de hele server lang) aan mij vast.

Mocht je me zoeken, ik ben in de wolken,

Lady
  • URDD van de tijd van Magnox??