zazzà_IT Merchant

• Member since Jun 24th 2009
Profile Hits
372
After the holiday break, we are opening again the suggestion channel on Public Suggestions Board that gets updated on weekly basis.

The process is the following:
🔸 First, discuss your suggestion with the community in the #💬│suggestions-discussions channel
🔸 Once the suggestion is final and contains all the details post it in the #🎮│suggestions channel
🔸 A team member will review the suggestion and either give feedback or add the suggestion to the #📋│suggestions-vote channel
🔸 Around once per week the voted suggestions are evaluated by Game Design, a note is added on the Trello Board and they are moved to the most suitable list within the board.

Please note:
🔹 Suggestions may take up to 4 days to be processed (depending on the team availability)
🔹 Do NOT place more than one suggestion per message in the #🎮│suggestions channel
  • zazzà_IT

Now follows Fonzy87.
    Follow
  • zazzà_IT

Now follows OnlySpam.
    Follow
  • zazzà_IT

Wrote a comment on Fonzy87’s wall.
    Wall Comment
    contattami in game
  • zazzà_IT

Wrote a comment on Fonzy87’s wall.
    Wall Comment
    Hola, riguardo alla tua risposta di stamattina: Sì mi sono alzato con la voglia di flammare tutti 😂 non ne posso più di sti bari da 4 soldi, ho sempre giocato pulito e da capo con un'ally pulita sono pure riuscito a vincere un server contro gala, il…
  • zazzà_IT

Now follows UFFICIO MH.
    Follow
  • zazzà_IT

Now follows the engineer_IT.
    Follow
  • zazzà_IT

Now follows Melos_Indipendent.
    Follow
  • zazzà_IT

Now follows Hot OneNight_IT.
    Follow
  • zazzà_IT

Now follows And!pac.
    Follow
  • zazzà_IT

Now follows -S-.
    Follow
  • zazzà_IT

Wrote a comment on Odio Tutti’s wall.
    Wall Comment
    ok ti ringrazio, ti avevo confuso con una vecchia conoscenza
  • zazzà_IT

Wrote a comment on Odio Tutti’s wall.
    Wall Comment
    Ciao, scusa se ti disturbo, ma sei Marzia algalisi la fotografa?
  • zazzà_IT

Now follows sandro76osa.
    Follow
  • zazzà_IT

Replied to a comment by zazzà_IT on UFFICIO MH’s wall.
    Wall Reply
    ciao Alessandro, ho conosciuto qui un babbeo che si lamentava dei vostri multi, che si pavoneggia abbastanza in foro, sono stato stupido a seguirlo fin dall'inizio, ieri crea l'ultimo scazzo in ally, mi convince a seguirlo...praticamente se vedi in ally…
  • zazzà_IT

Replied to a comment by zazzà_IT on UFFICIO MH’s wall.
    Wall Reply
    si, io stesso appena startato, ho mappato le ally e mi son fatto il segno della croce e non sapendo bene i passati tra le vostre ally, sono mancato qualche annetto, ti giuro credimi ho sperato di pattare con voi hahahahahhaha, parlo seriamente, ed…
  • zazzà_IT

Wrote a comment on UFFICIO MH’s wall.
    Wall Comment
    ciao, io mi chamo Fabrizio, il tuo discorso lo accetto in quanto faccio parte di un'ally e di conseguenza se lo hanno detto i vacanzieri me ne devo far carico anche io.
    dal punto di vista personale nè mi reputo un top player e nè ho mai giocato coi…